Mommybloggerstopic #8

Ehm jawel grace je kind heeft jou gekozen

42 likes

Maar dat was toch al lang bekend? Bovendien zijn ze elkaars soulmateboomyogahighlowmomsisters dus volgens mij boeit het Tien niks. (Nee ik ben niet Wilvantien)(en ook niet Tienvanwil)

6 likes

Willemijn zei het omdat ze dacht dat niet iedereen het al zou weten

7 likes

“Wij zijn zo dankbaar dat jij ons als ouders hebt gekozen” :pray:

Oh das wel minder ja. Had die vlog doorgescrolld om dit stukje te vinden maar kon het niet aan, vandaar m’n invulling.

6 likes

Dit inderdaad. Ik snap sowieso niet waarom je de behoefte zou voelen om dat soort dingen met een groep onbekenden te delen.

2 likes

Kan ook maar van 1 iemand zijn. Doe dan gewoon geen kaas.

48 likes

Wil Tien ofzo ?

11 likes

Wat de fuck

9 likes

Wat een smaakvolle garnering ook, van die komkommerhompen!
Maar eerlijk, ik zou voor dezelfde hoeveelheid kaas kiezen haha. Wel ongelofelijk dat je met dit soort foto’s jarenlang een dikke (karig belegde?) boterham kan verdienen.

6 likes

Haha, ik snap wat je bedoelt maar door deze foto krijg ik wel zin om hetzelfde klaar te maken! Staat op mijn boodschappenlijstje dus ik ben geinfluenced (hoe zeg je dat eigenlijk :thinking:)

6 likes

Koop dan ook gelijk de Curry Madras uit deze serie. Dat is echt prima nood-voer. Je weet wel, voor zo’n dag dat alles in de soep loopt. Met wat gekookte rijst erbij heb je in no-time een best fatsoenlijke maaltijd. En ik vind die variant nog verrassend goed te eten.

(Oh my, nu klink ik zelf als een influencer :scream_cat: (

11 likes

Op zich mag je gewoon wandelen hoor, maar geen fitness. Actief zijn in je kraamperiode (wel wetend waar je grenzen liggen) is juist ook goed om complicaties zoals trombose te voorkomen. Dus balans. Persoonlijk zou ik ook niet zo snel naar de dierentuin gaan, want veel mensen en je afweer is in de kraamweken lager dan normaal. Zeker met de griep en Corona golf wat nog gaande is. Maar ja moet ze zelf weten. Zal er vast wel over nagedacht hebben.

8 likes

Toen het hier laatst over de Ter Stal spon ging, verbaasde ik me ook al dat ze er dansend stond. Ik had altijd het idee dat je na een keizersnede 3 weken niet kon lopen ofzo :joy::joy:

9 likes

Denk dat de redenering is dat het niet op reclame moet lijken en daarom niet te mooi en overdadig moet zijn maar meer zoals een prototype Hollandse snelle maaltijdbereider zou doen.

5 likes

Ja poeh. Ik moest daar zelf echt de eerste weken. niet aan denken. Lichamelijk had het wel gekund, maar ik vond het in het begin zo ingewikkeld om ergens naartoe te gaan met zo’n kleine baby. Was voor mijn gevoel de hele dag bezig met voeden en verschonen. Denk wel dat je steeds makkelijker word, hoe meer kinderen je hebt. En dat de kleinste zich dan gewoon moet aanpassen aan de routine van het gezin. Het is voor Kelly natuurlijk al haar vierde kindje.

3 likes

Misschien scheelt het als je zoveel ervaring met bevallen hebt.
In ieder geval: gewoon een gevalletje YMMV dit.

4 likes

Nou ze zorgt er ook niet zelf voor want dat doen nu opa en oma, dus zo zwaar heeft ze het niet.

Lekker feesten met koningsdag tochhhh. :partying_face:

5 likes

Ah daar gaan we weer

20 likes

Heb je hiervoor een account aangemaakt? Heeerlijk geregeld lijkt me, lekker van genieten.

4 likes