Mommybloggerstopic #8

2 weken, 3 maanden, 2 jaar of nooit meer. Het is allemaal normaal.

Naar de dierentuin met je gezin na 2 weken of na 6 weken je collega’s geen beschuit met fucking muisjes serveren. Na 2 jaar nog last hebben van incontinentie of na 3 weken weer seks willen. Allemaal normaal.

Het enige niet normale is dat treurige, eindeloze vergelijken en afgeven op wat vrouwen doen ten opzichte van andere vrouwen.

97 likes

Haha ja ik snap je! Na mn eerste bevalling jankte ik sowieso 2 weken later nog om het minste of geringste (“omg hij is ZOOO lief als hij zijn hoofd zo draait”). En ik heb never meer in mijn oude spijkerbroeken gepast. Laat je niet gek maken !

10 likes

Nou, één ding is duidelijk, je zat wel goed met posten in het impopulaire meningen topic @Pininhetweb :rofl: Héle rare mening hoor, foei.

3 likes

Ik ben ook 2 weken geleden bevallen en loop lekker met mijn uitgezakte lijf in joggingbroek rond. Ons lichaam heeft net zoiets bijzonders gedaan, daar mag je hoe dan ook trots op zijn!

20 likes

Dat is zeker waar, lief!

4 likes

Voor wie nog nieuwe irritainment zoekt.

15 likes

Wtf did I just read

27 likes

Sinds een bekende van mij met haar menstruatiebloed schildert en masturbeert met vrouwen in een kring, valt niets mij meer op.

28 likes

Word echt fysiek onpasselijk van deze woordendiarree :face_vomiting:

9 likes

Ik zou bijna geneigd zijn om een satirisch account aan te maken diareedoula :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Precies gewoon af en toe iets kopen uit die bak van de jumbo waar dingen in zitten met de datum van vandaag voor een lage prijs Kreeg ik voor een paar euro de afgelopen 8 maanden 2 voedselvergiftigingen cadeau. Veel goedkoper en duurzamer :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Laat je lekker gaan. Ff kotsen, ben je weer helemaal schoon van binnen :thumbsup:

In de reacties

:sob::sob:

10 likes

Erg ‘natuurlijk’ een klysma.

9 likes

Maar waarom zou je naar artsen luisteren? Die mensen hebben maar 10 jaar gestudeerd!! :smiling_face_with_tear:

23 likes

Gewoon extra Yakult drinken.

5 likes

Die heeft geen damrspoeling maar een hersenspoeling nodig. Koekoek!

8 likes

Alle keren dat iemand me probeerde over te halen een kuur te doen begon het altijd met “je moet eerst wel detoxen en je lichaam zuiveren”’ en dat is dus code voor dan heb je “alle shit uit elk hoekje eruit gescheten”.

Voor je het weet lig je dagenlang te kermen van de buikpijn in een jungle in een hutje omdat je lichaam eerst “een ritje dat alle kanten opgaat” gaat ondernemen, aka dagenlange schijt. En dan vervolgens als je helemaal leeggediareed bent hoppa ff ayahuasca op die half lege maag, zodat je na een trip die mogelijk allerlei nare dingen bovenbrengt nog dagen vergaat van de maagpijn.

Witte pis klikt ook ongezond. Meisje die me een ayahuasca aanraadde, toen een week later half dood terugkwam uit de jungle en we toen snachts naar een ziekenhuis zonder medicijnen moesten brengen kon helemaal niet meer plassen. Die had Nierfalen.

Echt miss me deze kuren.

20 likes

Waarom doen mensen zo moeilijk, wordt gewoon lactoseintolerant en drink een beker chocolademelk. Iets “cleansenders” zul je niet snel meemaken :thumbsup:

25 likes

Werk je in de zorg…? haha

4 likes

Heel off topic maar wat ben ik blij dat ze tegenwoordig ook lactosevrije chocomelk hebben. Alleen mis je dan wel het laxerende effect, haha

12 likes