Welke? Ik ken alleen die sojachocomelk van Alpro (ook heel blij mee!)
De enige echte

En is net zo lekker als de normale
Voor de niet-lactose intoleranten onder ons: zoān klein zakje van die suikervrije dropjes eten werkt ook prima
I learned the hard way
Er schijnen ook suikervrije haribo beertjes uit de hel te zijn die een ācleanseā veroorzaken.
Oh ja iemand op het forum had hier toch een (uitgebreid) verhaal over? Met meerdere mensen die het per ongeluk probeerden?
Mijn God ![]()
Ook fijn voor dat meisje dat haar moeder ff op insta zet dat ze haar drol er niet uit krijgtš
Ik kom net deze tegen op Reddit.
Arm kind, en alle andere kinderen die hier mee te maken krijgen
Das toevallig, ik had deze net vandaag ontvolgd op insta. Ik dacht jeetje wat moet ik ermee, wil ik hier echt energie aan kwijt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fruitjes.
Jezus, doe eeeeeeeeeeven normaal
Ahh ik vind het wel sneu hoor. Weet nog dat een vriendin van mij ook zoiets had toen bij haar baby en die zat er ook zo mee. Vind dit minder gek dan Sanny haar foto met kak zwempak.
Tuurlijk, het is nooit leuk als je kind krijst van de pijn. Maar dit is wel erg overdreven, überhaupt om het zo gedetailleerd te delen. Schuldig voelen omdat je banaan heeft gegeven?
En dat appje van haar vriend is toch ook super privƩ (
).
Ja zou t zeker niet zo delen natuurlijk, haar verhaal was ook samen te vatten geweest in twee zinnen haha. Maar snap het schuldgevoel wel ofzo! (Niet dat ik denk dat ze iets verkeerd heeft gedaan)
Kan een klein beetje geprakte banaan dit veroorzaken?
Dat appje van die manš wie praat er zo? Lijkt wel een soort trouwgelofte ofzo echt niet normaal.
Laura zit echt in mijn top irritainment. Zo erg dat ik het echt niet aan kan om haar te volgenš
Ik ga er vooral slecht op dat ze nog 82 ongelezen whatsapp berichten heeft maarja dat zal wel #momlife zijn
Dat vind ik dan wel weer lief.
Onvoorwaardelijke liefde heelt constipatie pijn? Ik krijg spontaan diarree van zulke berichten