Mommybloggerstopic #8

Het is gewoon zo ontzettend verschillend qua herstel. Zo simpel is het. Volgens mij is het gewoon sowieso goed niet teveel verwachtingen te hebben van anderen (algemeen in het leven). Word je ook niet zo snel teleurgesteld. Het is geen doodzonde wanneer iemand geen beschuit met muisjes aangeboden heeft. Zelfs als diegene perfect hersteld is en een perfecte baby heeft @Pininhetweb

10 likes

Met veel pech ben je dan nog aan het vloeien zelfs :sweat_smile:

7 likes

Zo jammer ook dat mannen anatomisch niet in staat zijn om beschuit met muisjes te maken. (Die indruk krijg ik in elk geval als ik de afgelopen dagen meelees.)

63 likes

Toevallig post Sanne nu 5 dagen na dr bevalling een outfit in haar stories. Wel met een zogenaamde disclaimer met wallen, stuwing etc., maar ik denk wel waarom post je dit, anders dan even showen dat je alweer in je spijkerbroek past?

En voordat er weer gestrooid wordt met jaloers etc.; mij boeit het niet welke moeder op welke dag in welke outfit verschijnt, ik heb lekker gedaan waar ik mij goed bij voelde. Maar zo’n post draagt wel bij aan het beeld dat alle net bevallen moeders zich vooral binnen een week moeten bezighouden of ze weer in eigen kleding passen.

4 likes

Nouja, zo zou ik het niet meteen interpreteren. Ze post regelmatig outfitfoto’s, dus het is niet dat het compleet out of character is voor haar.

8 likes

Kelly geeft zelf ook aan dat ze dit keer sneller hersteld toch? Dat ze de vorige keren ook nog op de been was enzo

4 likes

haha het feit dat het mij opviel (ik zag haar post na de discussie hierboven) betekent niet direct dat het mij persoonlijk wat boeit.

Ik vond het zelf toevallig dat hier nu juist een discussie is over het feit wanneer iemand die net bevallen is zich aankleedt en in welke kleding.

Edit: natuurlijk redelijk de essentie van een forum dat men zich ergens druk over maakt, maar vind het persoonlijk wel erg zonde voor vrouwen die zelf net bevallen zijn en die het idee hebben dat zij zich op een bepaalde manier moeten gedragen, kleden etc., enkel omdat anderen hier een mening over hebben

4 likes

Ik ben net twee weken geleden bevallen, zag vanmorgen haar post en heb toen ff gejankt in mijn zwangerschapsbroek die ik nog steeds draag😅 superfijn voor haar natuurlijk en haar goed recht dit te posten, maar mijn onzekere en hormonale zelf vonden het wel confronterend.

15 likes

Dit is normaal. Je bent helemaal normaal. Vergelijk je niet met influencers. Je weet niet hoe de rest van haar dag eruit ziet. Het beeld wat je voorgeschoteld krijgt is in scĂšne gezet.

48 likes

Je kunt zo iemand toch ook ontvlogen, zeker in zo’n onzeker periode als net bevallen vrouw.

12 likes

Heb ik ook gedaan, vond ik wat drastisch om te vermelden omdat het natuurlijk iets van mij is en niet van haar

4 likes

Lief!

6 likes

2 weken, 3 maanden, 2 jaar of nooit meer. Het is allemaal normaal.

Naar de dierentuin met je gezin na 2 weken of na 6 weken je collega’s geen beschuit met fucking muisjes serveren. Na 2 jaar nog last hebben van incontinentie of na 3 weken weer seks willen. Allemaal normaal.

Het enige niet normale is dat treurige, eindeloze vergelijken en afgeven op wat vrouwen doen ten opzichte van andere vrouwen.

97 likes

Haha ja ik snap je! Na mn eerste bevalling jankte ik sowieso 2 weken later nog om het minste of geringste (“omg hij is ZOOO lief als hij zijn hoofd zo draait”). En ik heb never meer in mijn oude spijkerbroeken gepast. Laat je niet gek maken !

10 likes

Nou, één ding is duidelijk, je zat wel goed met posten in het impopulaire meningen topic @Pininhetweb :rofl: Héle rare mening hoor, foei.

3 likes

Ik ben ook 2 weken geleden bevallen en loop lekker met mijn uitgezakte lijf in joggingbroek rond. Ons lichaam heeft net zoiets bijzonders gedaan, daar mag je hoe dan ook trots op zijn!

20 likes

Dat is zeker waar, lief!

4 likes

Voor wie nog nieuwe irritainment zoekt.

15 likes

Wtf did I just read

27 likes

Sinds een bekende van mij met haar menstruatiebloed schildert en masturbeert met vrouwen in een kring, valt niets mij meer op.

28 likes