Mommybloggerstopic #8

Word echt fysiek onpasselijk van deze woordendiarree :face_vomiting:

9 likes

Ik zou bijna geneigd zijn om een satirisch account aan te maken diareedoula :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Precies gewoon af en toe iets kopen uit die bak van de jumbo waar dingen in zitten met de datum van vandaag voor een lage prijs Kreeg ik voor een paar euro de afgelopen 8 maanden 2 voedselvergiftigingen cadeau. Veel goedkoper en duurzamer :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Laat je lekker gaan. Ff kotsen, ben je weer helemaal schoon van binnen :thumbsup:

In de reacties

:sob::sob:

10 likes

Erg ā€˜natuurlijk’ een klysma.

9 likes

Maar waarom zou je naar artsen luisteren? Die mensen hebben maar 10 jaar gestudeerd!! :smiling_face_with_tear:

23 likes

Gewoon extra Yakult drinken.

5 likes

Die heeft geen damrspoeling maar een hersenspoeling nodig. Koekoek!

8 likes

Alle keren dat iemand me probeerde over te halen een kuur te doen begon het altijd met ā€œje moet eerst wel detoxen en je lichaam zuiverenā€ā€™ en dat is dus code voor dan heb je ā€œalle shit uit elk hoekje eruit geschetenā€.

Voor je het weet lig je dagenlang te kermen van de buikpijn in een jungle in een hutje omdat je lichaam eerst ā€œeen ritje dat alle kanten opgaatā€ gaat ondernemen, aka dagenlange schijt. En dan vervolgens als je helemaal leeggediareed bent hoppa ff ayahuasca op die half lege maag, zodat je na een trip die mogelijk allerlei nare dingen bovenbrengt nog dagen vergaat van de maagpijn.

Witte pis klikt ook ongezond. Meisje die me een ayahuasca aanraadde, toen een week later half dood terugkwam uit de jungle en we toen snachts naar een ziekenhuis zonder medicijnen moesten brengen kon helemaal niet meer plassen. Die had Nierfalen.

Echt miss me deze kuren.

20 likes

Waarom doen mensen zo moeilijk, wordt gewoon lactoseintolerant en drink een beker chocolademelk. Iets ā€œcleansendersā€ zul je niet snel meemaken :thumbsup:

25 likes

Werk je in de zorg…? haha

4 likes

Heel off topic maar wat ben ik blij dat ze tegenwoordig ook lactosevrije chocomelk hebben. Alleen mis je dan wel het laxerende effect, haha

12 likes

Welke? Ik ken alleen die sojachocomelk van Alpro (ook heel blij mee!)

3 likes

De enige echte
download (1)

En is net zo lekker als de normale

5 likes

Voor de niet-lactose intoleranten onder ons: zo’n klein zakje van die suikervrije dropjes eten werkt ook prima :thumbsup: I learned the hard way

35 likes

Er schijnen ook suikervrije haribo beertjes uit de hel te zijn die een ā€˜cleanse’ veroorzaken.

6 likes

Oh ja iemand op het forum had hier toch een (uitgebreid) verhaal over? Met meerdere mensen die het per ongeluk probeerden?

5 likes

Mijn God :rofl:

9 likes

Ook fijn voor dat meisje dat haar moeder ff op insta zet dat ze haar drol er niet uit krijgtšŸ™Œ

54 likes

Ik kom net deze tegen op Reddit.

Arm kind, en alle andere kinderen die hier mee te maken krijgen

10 likes