Mommybloggerstopic #8

Das toevallig, ik had deze net vandaag ontvolgd op insta. Ik dacht jeetje wat moet ik ermee, wil ik hier echt energie aan kwijt?

6 likes

:pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

12 likes

Fruitjes.

36 likes

Jezus, doe eeeeeeeeeeven normaal

7 likes

Ahh ik vind het wel sneu hoor. Weet nog dat een vriendin van mij ook zoiets had toen bij haar baby en die zat er ook zo mee. Vind dit minder gek dan Sanny haar foto met kak zwempak.

6 likes

Tuurlijk, het is nooit leuk als je kind krijst van de pijn. Maar dit is wel erg overdreven, ĂŒberhaupt om het zo gedetailleerd te delen. Schuldig voelen omdat je banaan heeft gegeven? :sweat_smile: En dat appje van haar vriend is toch ook super privĂ© (:nauseated_face:).

15 likes

Ja zou t zeker niet zo delen natuurlijk, haar verhaal was ook samen te vatten geweest in twee zinnen haha. Maar snap het schuldgevoel wel ofzo! (Niet dat ik denk dat ze iets verkeerd heeft gedaan)

7 likes

Kan een klein beetje geprakte banaan dit veroorzaken?

3 likes

Dat appje van die man🙈 wie praat er zo? Lijkt wel een soort trouwgelofte ofzo echt niet normaal.
Laura zit echt in mijn top irritainment. Zo erg dat ik het echt niet aan kan om haar te volgen😅

32 likes

Ik ga er vooral slecht op dat ze nog 82 ongelezen whatsapp berichten heeft maarja dat zal wel #momlife zijn

19 likes

Dat vind ik dan wel weer lief.

10 likes

Onvoorwaardelijke liefde heelt constipatie pijn? Ik krijg spontaan diarree van zulke berichten

18 likes

Nou dan helpt het dus wel

49 likes

Ja 19 (& dat is voor mijn doen best netjes!!)
Eh, ik ben gewoon heel slecht in antwoorden en zet oprecht eens in de 2-3 wkn in m’n agenda een blok: whatsapp. En dan ga ik die berichtjes waar ik geen zin/energie/antwoord op /voor had beantwoorden :rofl:

En dan krijgen mensen ineens 3wkn later antwoord lol.

Edit: en als ik ze open dan vergeet ik het. Dus daarom laat ik ze ongelezen staan

9 likes

Maar ben je dan niet nieuwsgierig wat erin staat? :grin:

5 likes

Ja maar dat zie ik wel.
Als het op m’n front scherm staat sowieso. En andersom whatsapp zo “half hard” in gedrukt houden dan kan je het wel lezen

1 like

Wow das mijn grootste whatsapp ergernis :woozy_face:

46 likes

Ja mijne ook, heb dan zoiets van app dan maar liever niet

9 likes

Ohhh dit ben ik!

Wanneer een gesprek is ‘afgelopen’ en de ander nog iets zegt zoals ‘tot maandag’, dan open ik dat niet want ik kan het zonder te openen ook lezen. Zo heb ik er wel 10. Dan zijn er nog de talloze groepsapps (groepsapp voor cadeau voor Henk, baby shower van Marietje, housewarming van Jan en Anna, etc)

En dan heb je ineens 20 ongeopende gesprekken.

14 likes

Ja dit heb ik dus ook. Ik heb wel 10 ongelezen berichtjes met “ok” of “slaapwel” ofzoiets

6 likes