Hahaa dat dus. Zo nep weer. ![]()
Wacht even, instagram is nep?
Ging over een vlog.
Maar⦠je meent het?! ![]()
Ik hoorde laatst van iemand dat ze alle mannen die haar dickpics stuurden bij elkaar in ƩƩn groepsgesprek gooide en dan zei āknock yourself out piemelmeneren!!ā
Hahah dit is geniaal
Van mijn organisatie moet ik ze sowieso bewaren, en ik vind het niet prettig dat ze in mijn ālopende chatsā staan. De afzenders zijn uiteraard geblokkeerd.
Het gaat trouwens om heel veel chats en de meesten gebruikten dezelfde foto. Ze lieten in hun berichten ook merken dat ze wisten hoe ik eruit zie. Dus mijn gegevens van werk + foto hebben sowieso op een of ander forum / Telegramgroep gestaan. Pure intimidatie
.
In wat voor sector werk je dat dit soort shot gebeurd joh? Succes ermee!!!
Ik ben ambtenaar⦠![]()
Wtffff totaal niet verwacht dit!!
Edit: ik weet niet welke sector ik het wel zou verwachten eigenlijk, maar dit zag ik niet aankomen
Haha what! Ik ben ook ambtenaar maar heb nog nooit een dick pic gehad (thank god)
Ambtenaar is toch nogal een brede term, kan van alles zijn. Wel benieuwd nu naar wat voor ambtenaar jullie beiden zijn haha
Ja, idd. Ambtenaar is nogal een breed spectrum. Er zit nogal een verschil tussen ambtenaar bij de Raad voor de Kinderbescherming die te maken krijgt met boze ouders en een ambtenaar die paspoorten voor je aanvraagt etc. Kan me niet voorstellen dat die laatste dickpics ontvang, behalve misschien per ongeluk als je de verkeerde foto uploadt ![]()
Wat doet je organisatie ermee als ik vragen mag? Wordt er actief aangifte gedaan bijvoorbeeld? Ik weet niet of het hier ook van toepassing zou zijn, maar het beledigen van een ambtenaar in functie is (niet zonder reden) een verzwarende omstandigheid. Ik mag hopen dat je goede support hierbij krijgt vanuit je werkgever; vind het echt schokkend om te horen. En zou eigenlijk op zān minst een ander werknummer verwachten.
Wraak/vergelding/intimidatie?
Ik denk dat je je het eerder kan voorstellen bij zoān beroep (contact met burgers), dan wanneer je als ambtenaar alleen met collegaās mailt (zoals ik).
Ja, misschien had ik beter zedenpolitie neer kunnen zetten ofzo maar er zit wel een verschil of je als ambtenaar direct contact hebt met burgers en hoe gevoelig het werk is wat je doet
Mannen vallen vrouwen prima lastig zonder dit soort redenen. Het feit dat je nummer online staat met je foto of naam erbij is kennelijk al voldoende, ongeacht het werk dat je doet. Zelf ook ervaring mee en ik had op dat moment nooit met boze klanten, burgers, pooiers of whatever te maken.
Ik schrik er echt van hoe intens Michelle B verkleurd/verbrandt is
. Het viel me in de vlog al op (en dat was op vakantiedag 1), maar als je nu weer haar stories ziet⦠snap gewoon niet dat je dit zo ver kan laten komen. Iedereen weet inmiddels toch hoe slecht dit voor je huid is?
Nee, ik verbaasde mij er ook over, maar mijn collega wist niet hoe slecht de zon was en dat het ook cosmetische gevolge kan hebben, zoals pigmentvlekken.
Ik ben benieuwd hoe zij er over 30 jaar uit ziet
en idd, ik zie die kindjes ook vooral in de volle zon met weinig bedekkende kleding, niks op hun hoofd, etc. Misschien is het omdat ik zelf totaal niet goed tegen de zon kan en al verbrand na 5 minuten (en de directe zon dus ook zo veel mogelijk vermijd) maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen dat een fijn idee vinden? Het is toch nu idd wel algemeen bekend wat de negatieve gevolgen van zo veel directe blootstelling aan de zon voor je huid kunnen zijn. Ze zei eerder een keer dat zij en haar familie gewoon snel bruin worden en dat zal ook wel, maar zo veel uren in de zon doorbrengen helpen daarbij dan ook wel mee