Mommybloggerstopic #8

Zo blij dat ik niet de enige ben.

Dit is bij mij alleen niet per se zo. Geen antwoord betekent niet dat ik je niet belangrijk vind. Maar zie dat maar eens uit te leggen…
vind het echt een handicap.

9 likes

Ohh ik word echt onrustig van die rode notificatie :sweat_smile: bij mailtjes ook, heb ook nooit ongelezen mailtjes staan.

32 likes

Blijkbaar ben ik Laura, exposed???

Nee maar serieus: heel veel domme groepsgesprekken (“verjaardag Annie”), berichtjes als “tot morgen!”, berichtjes die ik nog wil beantwoorden en ze daarom ongeopend laat staan (maar dat vergeet), berichtjes die me gewoon niet boeien (ja sorry), enz enz.

9 likes

Ja. Het is vreselijk. En ik neem me zelf zo vaak door het te veranderen, maar lukt niet?
Terwijl: hoe moeilijk kan het zijn? Antwoord gewoon. Kost je 1 sec.
Maar dat geldt voor je zooi achter je opruimen ook en dat doe ik ook niet :rofl:

7 likes

Tegenwoordig blijven ze in archief toch, is tijdje terug verandert dacht ik. Of Miss kan je dat zelf instellen geen idee

5 likes

Domme vraag waarachijnlijk, maar ik lees vaak dat mensen gesprekken/chats archiveren. Wat is het idee erachter?

2 likes

Ik heb op mijn werktelefoon alle chats met dickpics gearchiveerd.

(mijn werknummer staat online en mannen zijn kut)

14 likes

Dan kan ik groepschats lezen op momenten dat ik wil en tijd heb, ipv de hele dag door proberen bij te houden en overprikkeld raken :joy: Maar ik heb groepschats waar tientallen berichtjes voorbij kunnen komen op 1 dag. En dan de babyshower-achtige groepen waar ik dan af en toe in kijk om op de hoogte te blijven maar waar ook die meiden “gewoon” kletsen

1 like

Ik demp dat soort groepen altijd. Maar het idee achter archiveren is dat je ze dus dan ook niet ziet als je whatsapp opent?

2 likes

Ik vind het lekker rustig staan als ik whatsapp open. Dingen waar ik nog wat mee moet laat ik (wel gelezen) staan en zodra het klaar is gaat het naar het archief. Heb m’n mailbox ook helemaal leeg, beetje zelfde gevoel voor mij.

10 likes

Ja indd je ziet er helemaal niks van!

11 likes

Haha zo manage ik het precies ook!

6 likes

……

8 likes

Hahaa dat dus. Zo nep weer. :upside_down_face:

10 likes

Wacht even, instagram is nep?

7 likes

Ging over een vlog.
Maar… je meent het?! :frowning_with_open_mouth:

4 likes

Ik hoorde laatst van iemand dat ze alle mannen die haar dickpics stuurden bij elkaar in één groepsgesprek gooide en dan zei “knock yourself out piemelmeneren!!”

70 likes

Hahah dit is geniaal

3 likes

Van mijn organisatie moet ik ze sowieso bewaren, en ik vind het niet prettig dat ze in mijn “lopende chats” staan. De afzenders zijn uiteraard geblokkeerd.

Het gaat trouwens om heel veel chats en de meesten gebruikten dezelfde foto. Ze lieten in hun berichten ook merken dat ze wisten hoe ik eruit zie. Dus mijn gegevens van werk + foto hebben sowieso op een of ander forum / Telegramgroep gestaan. Pure intimidatie :sweat:.

11 likes

In wat voor sector werk je dat dit soort shot gebeurd joh? Succes ermee!!!

5 likes