Mommybloggerstopic #8

Alleen maar goed juist!

5 likes

Ik vind dit ook bizar, maar die hele familie doet dat, dus ik vermoed dat het met de paplepel ingegoten is. Zelfs Olivia is nu al bruin?

Overigens viel me laatst wel op dat Michelle voor haar leeftijd al behoorlijk wat lijntjes ik haar gezicht heeft. Zal me niks verbazen als dat door de zon komt. Ze hebben in een vlog ook weleens laten doorschemeren dat ze niet vies zijn van de zonnebank.

10 likes

Gooit ze niet ook gewoon een oranje filter overal overheen?

10 likes

Ik vind die Michelle er ook echt ouwelijk uitzien vanwege die gebruinde huid, ze is blijkbaar nog maar 28 maar had dr ook 38/40 gegeven. Dus ja vooral lekker blijven zonnen :+1:

31 likes

Ik word heeeeelemaal ongemakkelijk van die stories van Tien waar ze Nelly nadoet :woozy_face:

8 likes

Snap ook die conclusies over je oud of jong voelen niet? Lekker boeiend. Is toch logisch dat laten we zeggen 28 tot 40 jarigen hem goed kennen en alles daarboven en daaronder minder of niet?

Nelly&Kelly’s Dilemma was de soundtrack van mijn brugklasjaar.
Booohoooo wat ben ik oud :sob::astonished:

10 likes

Omdat ze rimpels heeft als ze haar wenkbrauwen optrekt? Zie verder echt niet wat je bedoelt

6 likes

Ja maar ja wat wil je, als je Nelly kent!

5 likes

Voor wie niet genoeg kan krijgen van ontzettend interessante buikfoto’s van een zwangere vrouw ; Sarah Rebecca heeft weer een paar prachtige exemplaren :upside_down_face:

7 likes

Waarom volg je haar eigenlijk als je je zo aan haar ergert?

18 likes

Jaaaa lekker smsjes versturen in Excel :joy:

16 likes

Ja hallo dat doet bijna iedereen hier wel bij verschillende influencers.

9 likes

Ik denk dat dat wel meevalt hoor.

Volg jij influencers die je eigenlijk ontzettend irritant vind?

• Ja, en ik klaag ook over ze op dit forum
  • Ja, maar zonder er over te klagen
  • Nee, ik volg alleen leuke
  • Nee, ik volg sowieso geen influencers

0 stemmers

4 likes

Ik vind niemand leuk genoeg om te volgen :stuck_out_tongue: maar ik loer weleens bij bepaalde influencers, en ja soms ook wel lekker om te ergeren, dat kan toch?

15 likes

Af en toe kijken is ook iets anders dan volgen natuurlijk!

3 likes

Ik volg haar niet. :smile:

9 likes

Hoezo dan meteen de conclusie dat ik haar volg? :laughing:

5 likes

Een vriendin van mij keek idd laatst haar vlog en dacht dat ze 38 was ipv 28 :joy:

3 likes

Kan iemand mij bijpraten over Lois en de crowdfundingactie? Volgens mij heb ik iets gemist?

2 likes

‘Le kids’ in de insta bio van Tien :sob::sob: ik wist niet dat het woord ‘kids’ nog erger gemaakt kon worden maar blijkbaar kan het dus wel

15 likes