Ja vreselijk net als ‘le husband’ of ‘le boyfriend’
Doe het dan goed fout en maak er ‘les kids’ van…
Le grindtegeltuin
Ahaaaa
Ik vind deze actie wel leuk eigenlijk. Lois heeft er volgens mij totaal niet op gehint en het is tenminste geen buitenproportioneel bedrag zoals je vaak bij andere crowdfundings ziet.
Edit: zou alleen als ik Lois was doodsbang zijn dat je dan eindelijk alle tijd en ruimte hebt om te schrijven en er dan geen woord uit je pen komt door de pressure haha
Le wappie
Uitwerpselen voor inkomsten!
Want waarom zou je je schouders ophalen en de wc doorspoelen als je ook de privacy van je kinderen kunt verkopen?
Dus ze verdienen geld met poep? Treffend…
Ik vind de muziek onder Kelly Caresse haar vlogs zooo oubollig! Maar goed dat zijn ze zelf ook
Lizzy van der Ligt deed in de ogen van vele moeders het onmogelijke: zij en vriend Yuki vlogen met hun éénjarige naar de andere kant van de wereld.
Omg😭
Wat een overdreven gedoe, alsof ze het wiel heeft uitgevonden hoor.
Ik heb het artikel niet gelezen. Maar het best bewaarde vakantie geheim van influensers heeft vast niets te maken met de hun budget voor vakantie 50x groter is dan de mijne. En ze geen baan hebben waar je niet zomaar zoveel/zo lang vakantie kunt nemen.
Uhm ik ben net gevlucht uit de voorbereidingen voor Terschelling met de auto, dus ik weet niet hoe mensen dit doen met een vliegtuig en kinderen
Vanwaar dan ook weer de behoefte om dit te komen melden op een openbaar forum? Vind dat echt een beetje naïef.
Nou ze zet er toch geen foto bij
Je hebt gelijk, ik blijk naïef.
Weer verwijderde post?
Ja staat er niet meer op! Had het gerapporteerd en ben vast niet de enige!
En hoe is dat een fijne tafel om te tekenen? Het lijkt alsof er van die richels inzitten, dan gaat je potlood daar toch telkens doorheen?!