Props voor jouw knalroze doorhaling.
Ideaal ook voor zand, zoals ik zie staan
Hahaha ik zag hem ook voorbij komen inderdaad. Kleurt inderdaad ook totaal niet handig deze tafel?
Haha ik zag die post ook voorbij komen, inclusief alle lyrische reacties.
Ik begrijp het echt niet: die tafel lijkt me totaal niet handig voor kleintjes + ook geen echte ‘tuin speelhoek’ zoals zij het verkoopt?
Alle begrip dat je in een tuin de speel’hoek’ enigszins mooi wil houden, maar er zijn zoveel andere mogelijkheden die toch dat meer kindvriendelijk zijn (niet dat haar dochtertje iets te kort komt)
Die lyrische reacties ontvangt ze ook onder al die Japandidinges DIY reels. Van die niet bruikbare en onstabiele meuk geschilderd met krijtverf. Als iets er binnen no time afbladdert en waar je alles op ziet dan is het wel dat
Mm de investering"deal" op het Wylde pad is niet echt een goede deal (normaal is rond 6-8% rente bij dat soort constructies), ben benieuwd of het financieel dan toch meer tegenvalt.
Huh zoeken ze investeerders ja? Wat is de deal? Ik zie dat de reviews nog steeds genieten zijn
Jup: investeerders - je krijgt je geld wel terug binnen 5 jaar met 3.5% rente - voor de nieuwe plannen van het park. Dat is de welbesproken “fase 2” denk ik. Je hoopt dan dat ze niet binnen 5 jaar failliet gaan🙊
Zag ook dat ze zich hadden aangemeld bij Tradetracker, affiliate marketing. In de hoop dat bloggers ze gaan promoten
De laatste reviews zijn wel allemaal positief. Je weet natuurlijk niet of die geschreven zijn door mensen die er effectief geweest zijn.
Ik gun hun wel dat het succesvol wordt/ze minstens uit de kosten geraken. Een faillissement wens je niemand toe.
Sorry, bij dit woord moet ik echt meteen aan Margeaux van The Bachelor denken
Dat gebedel om likes is wel the new low hoor. Stuk voor stuk onder het mom dat een post meer liefde verdient of dat ze zooooo hun best hebben gedaan. Ja dus?
Dat denk ik ook… ook zo snel mogelijk zelf minder werk er aan gaan hebben denk ik
Nee toch, dat was de meer rigoureuze verbouwing vh park? Na de 1e snelle slag vh verven en open gaan, maar met oude badkamer meuk (fase 1). Dus dat ze van alles erbij gebouwd hebben. Badkamers vol hebben opgeknapt en vervangen, fase 2. Toen ze hun initiële fasering toelichtten was Martijn nog vol in de picture en werd dit crowdfundingplatform gedoe niet benoemd. Of ik heb die eerdere opzet niet scherp
Ohja zie het inderdaad! Dit is fase 3 gok ik. Ze hebben in ieder geval al 20.000 van beoogde 3 ton binnen dus loopt wel.
Hehe
Huh is Martijn ermee gestopt?
Nee maar lijkt ff stapje terug te gedaan te hebben omdat ie het te druk had gehad. Geen idee of ie weer terug is, in veel van die YT updates is hij afwezig
Ik dacht eerder iets richting burn out/dat het allemaal even teveel werd.
Baseer me puur op iets wat Willem zei in de vlog, ik weet er zeker ook het fijne niet van.