Mommybloggerstopic #8

“Ik vroeg haar zelf of ze eens in een droom wilde verschijnen”.

:sweat_smile:

13 likes

Misschien komt dat ook omdat ze haar zwangerschap al vrij vroeg had gedeeld

10 likes

Wat staat hier :sweat_smile:

9 likes

Billie Rose is alweer verhuisd?? Waar haal je die energie vandaan zeg :sleeping:

6 likes

Ja, maar toch was er niks aan het handje.

7 likes

Nee ze zijn :sparkles: verplaatst :sparkles:

7 likes

Mooi hoe ze er een hele betekenis aan hangt. Ik zou bij het wakker alleen denken ‘Oke, rare droom gehad’ en verder gaan met mn dag

13 likes

En dan ook dat ‘ik vroeg haar zelf…’
Koekeroekus.
En waarom heeft haar kind opeens een plaatje over haar gezicht nadat ze al miljoen keer wel vol in beeld was?! Zinloos nu. Had ze veel eerder moeten doen.

Edit, ik zit nu dat een forummer dat plaatje erop gezet heeft. Tien niet. Jammer Tien.

5 likes

Je bent gepreoccupeerd door je baby en je droomt erover, tja niet zo gek. Maarja ik vind het wel lievig in dit geval, dat magisch denken van haar. Niet iets om negatief over te doen.

6 likes

Tja, de lijn tussen lievig en compleet gedesillusioneerd is dun.

11 likes

Als je zwanger bent is ie er niet, heb ik ervaren

7 likes

Ehm ik denk dat this does not mean what you think it means?

8 likes

7 likes

Nou ja op zich niet gek dat je je dromen soms een beetje duidt als je een actieve dromer bent. Ik denk dat dromen je een goed beeld kunnen geven van hoe je je voelt, waar je je (te veel) mee bezighoudt en ik vind dat ze die duiding nog best nuchter aanpakt. Dus niet met van die uitspraken zoals ‘ik zag een banaan, ik heb een falluscomplex’ of ‘ik liep door een deur, ik moet mijn vrouwelijkheid meer toelaten’ (looking at you Freud!). Als zij angstig was en ze nu een gevoel aan die droom heeft overgehouden dat ze er meer vertrouwen in moet hebben dat haar zwangerschap en bevalling goed gaan verlopen dan is dat toch prima als het haar rust geeft? Alleen ja dat vragen aan de baby is wel wat zweverig. Aan de andere kant is het onschuldig zoals @Nescio zegt en bijvoorbeeld vergelijkbaar met een kaarsje branden voor iemand, een bepaald kledingstuk dragen voor het geluk of nooit onder een ladder doorlopen. Dat de baby blonder is etc is invulling, mogelijk heeft ze ooit/onlangs zo’n baby gezien of heeft ze onbewust een beeld van hoe ze DENKT dat haar baby eruit ziet.

6 likes

Ik dacht dat je “delusional” wilde zeggen maar je zei teleurgesteld/ontgoocheld zegmaar

4 likes

Oeps :joy:

15 likes

Lol, bananen en door deuren lopen, goede voorbeelden.

1 like

Volgens mij afgelopen 2 jaar al 4 keer ofzoiets? Poh en steeeeds dat verven overal. Al die beigetinten.

7 likes

Wel lekker breed zicht op alles :grin:

5 likes

Door de sterkte verkleint het haar hoofd daar ook zo, daarom lijkt het zo breed

Maar ik moest altijd wel lang wennen aan haar nieuwe brillen dus misschien vind ik dit als ze weer een nieuwe heeft ineens oké :stuck_out_tongue_winking_eye:

41 likes