Mommybloggerstopic #8

Een veiligheidsbril is er niks bij qua grootte :sweat_smile:

19 likes

Elke keer als ik haar met die bril zie heb ik het idee dat het zo’n snapchat-filter is :disguised_face:

25 likes

Beetje een kutopmerking en wens haar alle goeds maar vind het wel komisch dat de ruimte er is voor de interpretatie dat er een verband is tussen de bril en de breakdown.

1 like

Welke breakdown?

4 likes

Oh hahah niet gezien

2 likes

Haha nou ZO’N leuke bril laat ik even aan mij voorbij gaan :crazy_face:

6 likes

De bril vind ik ook niets, maar heb wel echt respect voor Willemijn hoe zij het 3 weken alleen rockt met 3 kids.
Ik lig nu al voor pampus op de bank tijdens het middagdutje van mijn enige kind.

13 likes

Je ziet haar gezicht achter de brillenglazen ook gewoon echt letterlijk inspringen. Heeft ze dit montuur in een winkel uitgezocht? Want dan vind ik wel dat ze slecht geadviseerd is, dit montuur is duidelijk niet geschikt voor iemand met een hogere sterkte.

12 likes

Nee is ook wel normaal, maar bij dat montuur van haar wel erg opvallend

6 likes

Ik krijg spontaan zin in botox door deze foto

21 likes

Ja omdat t meteen dr halve gezicht is

3 likes

Jawel joh. Ik mag hier geen reclame maken zeker? Maar sorry, Willemijn gaat echt naar een hele slechte brillenwinkel. Ik vond de vorige haar eerlijk gezegd ook echt niet goed staan. Echt zonde.

3 likes

Ja maar als zij t maar mooi vindt toch? Zij is er blijkbaar blij mee. Miss adviseren ze haar wel iets anders maar denkt ze ja schijt ik vind dit leuk, lekker doen dan toch

7 likes

Nou ik denk niet echt dat je er dan relame voor maakt😜

9 likes

Wil: “Ik heb zo last van nekpijn”
Misschien door het gewicht van die giga brilglazen?

Verder wel een dikke pluim hoe zij na een breakdown zich zo durft tonen online. Dan nog liever dit een andere overgefilterde mommyblogger die laat uitschijnen dat life perfect is terwijl het niet is

14 likes

Ik volg sanny niet dus daar heb ik geen idee van

4 likes

Misschien vinden jij en Willemijn wel iets anders :exploding_head:

5 likes

Haha nee ik wilde dan een zaak noemen waar je echt wel mooie hippe brillen tussen dit vlagschip en de rijke oude mannen bril in kunt krijgen (voor weinig geld) want dat dat niet mogelijk is met een grote sterkte is echt onzin.

@Yzile misschien? Zeker weten! Ik lig er verder niet wakker van hoor. De rest hier ook niet neem ik aan.

5 likes

Ja ik vind het ook wel goed dat ze gewoon vertelt hoe het gaat na 3 weken alleen met 3 kinderen. Dat het echt niet evident is.

7 likes

Dat mag je toch gewoon noemen? Waarom zouden we hier geen reclame mogen maken?

6 likes