Mommybloggerstopic #8

Ja vind ik ook. Ik volg haar niet maar als ik haar insta zo bekijk is ze inderdaad nou niet echt de ergste onder de mom/familie bloggers

4 likes

Evan wat anders… Manon Tilstra is zwanger van de 3e!

7 likes

Moet ze dan de naam van haar kledingwebshop weer aanpassen? :crazy_face:

6 likes

Ik vind lotte inderdaad bij lange na niet de ergste onder de mommybloggers. Denk eerder aan een sarah Rebecca die echt veel details deelt zoals ik hier lees, of kelly caresse. Neemt niet weg dat het artikel voor iedereen geldt wanneer je foto’s van je kind plaatst.

2 likes

Nou ik vond die foto juist verre van passend bij het artikel. Je zag het kind niet, het zat in een draagdoek op haar blote buik vol striae. Ze post zelf dat soort fotos in het kader van haar proces van lichaamsacceptatie en de struggles die ze daarbij heeft. Ik vond deze foto echt misplaatst, kan 100 andere momfluencers bedenken waar een passendere foto van gebruikt had kunnen worden.

13 likes

Nienke Plas had in haar laatste vlog ook beelden van haar baby die onder de poep zat, kan er met mijn verstand niet bij dat je dat deelt.

1 like

Ik begrijp dat alles delen van je kind gewoon echt niet. Ja, moneywise zal het interessant zijn. Maar als je een kindje krijgt is toch je gevoel dat je dat kindje voor alles in deze boze wereld wil beschermen? Dat lukt je natuurlijk niet, maar hem of haar dan vervolgens in alle kwetsbaarheid overal het internet opslingeren is dan toch echt het andere uiterste? Kan er gewoon niet bij.

20 likes

Nouja ik snap het tot op zekere hoogte wel. Je bent apetrots op je kind ( de allerliefste en allermooiste van de wereld😉) en je wilt hem/haar het liefst aan iedereen showen. Dan snap ik het nog wel dat je af en toe een hele leuke foto op social media deelt. Al zou ik dat zelf niet doen, zeker niet na het lezen van bovenstaand artikel.
Wat ik niet snap is dat je allerlei intieme dingen/driftbuien/poepluiers e.d. deelt want ik denk dat niemand het leuk zou vinden om dat soort dingen over zichzelf terug te vinden op internet.

In het geval van Sarah Rebecca: volgens mij bestaat zowat haar hele content uit haar dochter of zwangere buik. Als ze die dus niet laat zien dan blijft er weinig over. Maar ik vraag me of af haar kinderen dit haar later in dank zullen afnemen.

4 likes

In het geval van Sarah vind ik echt wel dat ze te ver gaat met delen van letterlijk alles. Ik heb haar verhaal ook weer op mute gezet omdat ik echt gestoord word van die buik telkens in beeld. Haar hele “persoonlijkheid” is nu Anna en buik.

Zelfde geld voor thingsjulialoves, die gebruikt zelfs haar kind voor samenwerkingen die niet eens gericht zijn op kinderen, maar de content werkt dus ja… dan maar blijven doen.

9 likes

Dat donkere haar maakt wel een groot verschil vind ik!

6 likes

Waarom zou je iemand volgen en dan diegene op mute zetten? Hot take misschien maar je kan iemand ook gewoon… ontvolgen?

27 likes

Wat ik bij Sarah nog het opmerkelijkste vind is dat zij orthopedagoog is. Dan zou je toch al helemaaaal beter moeten weten en in het belang van het kind moeten denken?

19 likes

Dat kind moest zelfs iets vasthouden voor de foto. Hij was echt 4 maanden ofzo😭 toen heb ik haar ontvolgd. Maar zij is oprecht ontwetend, iemand vroeg in haar live of ze ooit gaat stoppen met het laten zien van haar kind en ze reageerde zo verbaasd. Alsof diegene iets heel geks zei. Antwoord was dan ook: nee waarom zou ik dat doen.🫤 arm kind

3 likes

Annic heeft haar villa in de verkoop staan!

11 likes

Vind dit wel weer een beetje categorie komkommertijd. Ze gaat ergens anders wonen…leuk voor haar.

7 likes

Ik vind het meer tomatentijd … wat een gezeur zeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

In de vlogs waren ze toen volgens mij al andere huizen aan het bezichtigen. Business

4 likes

Ja dat herinner ik me nog wel. Wat de reden ook is, het blijft een plaatje van een huis.

2 likes

Wanneer zelfs het speelgoedkeukentje in stijl is

22 likes

Wel echt een waanzinnig huis op een prachtige locatie😍

1 like