Mommybloggerstopic #8

Bij Annic koop je het huis denk ik inclusief speelkeuken, want is exact dezelfde ral kleur🤣

12 likes

Ik volg Teske en ik dacht laatst ook bij haar van jeetje wat is je kindje veel in beeld. Ergens had ik dat van haar ook niet verwacht? Ze deelt niet zulke details als poepluiers e.d. maar wel veel over eten/slapen/onrust van het kindje. Ik heb het idee dat bij haar mensen er minder over vallen maar waar dat precies door komt, geen idee? Ze doet niet echt campagnes met haar kindje geloof ik maar ik heb er wel eens een enkele voorbij zien komen als ik het me goed herinner.

20 likes

Onhandig dat stopcontact achter die kraan. Zou ik in mijn keuken anders doen :stuck_out_tongue:

14 likes

Omdat ze ook ooit niet meer zwanger is. Ik kan gewoon heel slecht tegen al die buik stories en vind het ook een beetje viezig (die bewegingen) en prive. Verder vind ik de feed content wel oké, alleen de stories hoef ik een aantal maanden even niet te zien.

4 likes

Sarah Rebecca had laatst ook een foto gemaakt van uitslag van een echo, 20 weken echo ofzoiets. Waarom zou je al die medische gegevens over jezelf en je ongeboren kind willen delen ook.

5 likes

Iedereen die zijn huis te koop zet doet dat “plotseling” :roll_eyes:
Wel geinig artikel verder. Lijkt wel of Elise Joanne het geschreven heeft.

3 likes

Ik kijk nu voor het eerst bij Sarah Rebecca en inderdaad meteen dit:

Lijkt wel een antwoord op een appje met “hoe gaat het?” van haar verloskundige. Wie interesseert dit iets joh.

27 likes

Wtf did I just read?

10 likes

Echt een fijn en mooi huis! Keek haar vlogs vroeger ook wel graag dus herken allemaal dingetjes.

2 likes

Haha wow ja TMI. Ik volg ook nog iemand op insta uit het buitenland die ik ken van exchange en die deelde ook met zooooveel detail over haar kinderen. Echt van ‘pietje puk heeft vannacht 20ml van mijn gekolfde melk gedronken, dat is 1,24 ml meer dan de avond ervoor’ blablabla. Snap echt niet wie dat nou interessant vindt behalve… jezelf.

13 likes

Ik heb een vriendin die constant via Whatsapp foto’s van haar baby stuurt. Wil zo graag tegen haar en alle mensen in de wereld zeggen: er is niemand op aarde, behalve jijzelf+partner en misschien opa’s en oma’s, geïnteresseerd in jullie kinderen. Hoe graag we dat ook zouden willen, het gaat gewoon niet gebeuren. Wanneer zien mensen dat nou eens in?

Kleine toevoeging: ik vind het best leuk als ik een kind lang niet gezien heb om weer even een fotootje te zien hoor, maar een wekelijks of zelfs dagelijks verslag; mij niet bellen!

31 likes

Ik denk dat er genoeg vrienden zijn die wel geïnteresseerd zijn in de kinderen van vrienden

83 likes

Ja weet je ik heb of hoef zelf geen kinderen maar vind het vooral heel leuk als vrienden die mij dierbaar zijn over hun kinderen met mij willen delen, wat belangrijk is voor hen, is belangrijk voor mij, dat idee.

52 likes

Ik heb wel echt hard gelachen om de tekst bij dit artikel haha. Komkommer tijd of niet :rofl:

3 likes

Ik vind het wel leuk om kinderfoto’s van mijn vrienden te zien hoor. Wel vooral van kinderen tussen de 0-4 jaar want die zijn nog schattig, daarna worden het blagen :stuck_out_tongue:

4 likes

@Loretje zegt alleen dat ze geen dagelijks verslag hoeft en dat snap ik heel goed. Ik vind het ook hartstikke leuk om foto’s en belevenissen van baby’s van vrienden te zien, maar de frequentie maakt wel uit. Ik hoef niet dagelijks via Instagram een update bijvoorbeeld, los van dat ik sowieso vind dat het kind’s privacy beschermd moet worden. What’s app vind ik nog wel anders omdat dat persoonlijker is en meestal ook meer wederkerig.

8 likes

Ik denk dat ze bedoelt dat er niemand geïnteresseerd is om dagelijks hele verslagen en foto’s te krijgen van kinderen van vrienden. :crazy_face:

4 likes

:skull_and_crossbones: Als ik een dag geen foto krijg van mijn nichtjes is het ruzie zoeken met mij hoor :skull_and_crossbones:

23 likes

Ik vind dat huis van Annic wel echt prachtig hoor. Ben benieuwd waarom ze er weggaan. Trouwens, iemand zei toch laatst hier dat ze inmiddels twee kinderen hebben? Heb maar 1 kinderkamer op de foto’s gespot :face_with_monocle:

20 likes

Ik snap niet zo goed waarom hier een artikel aan gewijd wordt? Ook dat ze het plotseling noemen, had ze dan van tevoren de Quote moeten inlichten? :sweat_smile: Er kunnen zoveel redenen zijn waarom ze gaat verhuizen, echt sensatie zoeken om niks dit.

5 likes