Mommybloggerstopic #8

Snap je helemaal! Ik krijg dus regelmatig foto’s van een neefje van een vriendin van mij toegestuurd :smiling_face_with_tear: soms zelfs stickers. Ik heb dat kind nog nooit ontmoet

6 likes

Ja ik heb dit ook hoor, dan komen er 5 nagenoeg dezelfde foto’s van baby met blokje in z’n hand. Boeiend, stuur 1 leuke foto dan snap ik het ook wel.

6 likes

Dat huis van Annic heeft wel de A1 in de achtertuin. Ligt er hemelsbreed 50m vandaan ofzo.

8 likes

Lijkt me best spannend met jonge kinderen. Heb je schuttingen en dergelijke voor maar als je een peuter hebt zoals de mijne is dat niet perse afdoende😅
Wel een prachtige woning, ik kijk even op m’n bankrekening of ik toevallig ineens genoeg erop heb staan…

4 likes

Van vrienden/familie vind ik baby’s meestal nog wel schattig ofzo, maar verder eigenlijk geen reet aan. Slapen, eten, janken, schijten, meer doen ze niet. Als ze eindelijk een beetje kunnen praten en fatsoenlijk kunnen lopen wordt het juist top, dan kun je die tante worden die leuke dingen met ze doet en waar ze dingen bij mogen en van leren die ze thuis niet mogen :smiling_imp:

6 likes

Ja dat viel me ook op, was me in de vlogs nooit opgevallen

4 likes

Haha moet zo lachen om Elise Joanne met haar stories over hoeveel geld je kwijt bent aan boodschappen. Vind het leuk en interessant hoor en heb ook braaf de polletjes ingevuld maar ze probeert zo erg de indruk te wekken dat ze hier zelf oprecht ineens benieuwd naar was terwijl je gewoon weet dat er binnenkort spon komt met betrekking tot dit onderwerp :joy:

27 likes

Zal wel weer een of andere flits boodschappen bezorgservice zijn van Flink, Crisp of iets van Picnic ofzo. Niets is toevallig in influencer land :eyes:

7 likes

Ik twijfel tussen dit en een kortingscode voor die financiële cursus die je inzicht gaat geven.

7 likes

Haha je kleuter klimt toch niet over een snelweggeluidsmuur??

52 likes

Stranger things have happened

4 likes

Influencers hebben geen poriën.

18 likes

Och wat suf😆 Ik dacht gewoon aan een schutting langs de snelweg, alsof dat er zo uitziet🤦🏻‍♀️ oké, ik ga me in een hoekje zitten schamen…

13 likes

Ik heb hier nog een nachtje over geslapen maar snap het nog steeds niet

3 likes

Waarschijnlijk bedoelt ze dat overal een filter overheen zit :thinking: Ik weet het anders ook niet haha

4 likes

Ik vind het zielig voor Michelle dat ze al maanden die bruiloft aan plannen is en alles ervoor kopen en dat er vandaag een recordhoeveelheid regen valt

Edit: en voor Robin en Mees natuurlijk

9 likes

Ik weet niet wie dat zijn maar wel heel rot idd!

7 likes

Ohh is dat vandaag? Och wat balen. In het zuiden was het helemaal drama :sob:

5 likes

Toch niet zo’n perfect insta life dus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes

Ben alweer benieuwd naar de #dankbaar posts. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes