Ehm ik denk dat this does not mean what you think it means?
Nou ja op zich niet gek dat je je dromen soms een beetje duidt als je een actieve dromer bent. Ik denk dat dromen je een goed beeld kunnen geven van hoe je je voelt, waar je je (te veel) mee bezighoudt en ik vind dat ze die duiding nog best nuchter aanpakt. Dus niet met van die uitspraken zoals ‘ik zag een banaan, ik heb een falluscomplex’ of ‘ik liep door een deur, ik moet mijn vrouwelijkheid meer toelaten’ (looking at you Freud!). Als zij angstig was en ze nu een gevoel aan die droom heeft overgehouden dat ze er meer vertrouwen in moet hebben dat haar zwangerschap en bevalling goed gaan verlopen dan is dat toch prima als het haar rust geeft? Alleen ja dat vragen aan de baby is wel wat zweverig. Aan de andere kant is het onschuldig zoals @Nescio zegt en bijvoorbeeld vergelijkbaar met een kaarsje branden voor iemand, een bepaald kledingstuk dragen voor het geluk of nooit onder een ladder doorlopen. Dat de baby blonder is etc is invulling, mogelijk heeft ze ooit/onlangs zo’n baby gezien of heeft ze onbewust een beeld van hoe ze DENKT dat haar baby eruit ziet.
Ik dacht dat je “delusional” wilde zeggen maar je zei teleurgesteld/ontgoocheld zegmaar
Oeps
Lol, bananen en door deuren lopen, goede voorbeelden.
Volgens mij afgelopen 2 jaar al 4 keer ofzoiets? Poh en steeeeds dat verven overal. Al die beigetinten.
Wel lekker breed zicht op alles
Door de sterkte verkleint het haar hoofd daar ook zo, daarom lijkt het zo breed
Maar ik moest altijd wel lang wennen aan haar nieuwe brillen dus misschien vind ik dit als ze weer een nieuwe heeft ineens oké
Een veiligheidsbril is er niks bij qua grootte
Geloof me, hier ga je nooit aan wennen.
Elke keer als ik haar met die bril zie heb ik het idee dat het zo’n snapchat-filter is
Beetje een kutopmerking en wens haar alle goeds maar vind het wel komisch dat de ruimte er is voor de interpretatie dat er een verband is tussen de bril en de breakdown.
Welke breakdown?
Dit lijkt echt zoiets wat ik me dan in de winkel laat adviseren als ‘leuk voor jou’ en dan kom je thuis en denk je: waarom?
Oh hahah niet gezien
Haha nou ZO’N leuke bril laat ik even aan mij voorbij gaan
De bril vind ik ook niets, maar heb wel echt respect voor Willemijn hoe zij het 3 weken alleen rockt met 3 kids.
Ik lig nu al voor pampus op de bank tijdens het middagdutje van mijn enige kind.
Je ziet haar gezicht achter de brillenglazen ook gewoon echt letterlijk inspringen. Heeft ze dit montuur in een winkel uitgezocht? Want dan vind ik wel dat ze slecht geadviseerd is, dit montuur is duidelijk niet geschikt voor iemand met een hogere sterkte.
Ik denk maar zo: hoef er zelf niet naar te kijken