Mommybloggerstopic #8

Nee is ook wel normaal, maar bij dat montuur van haar wel erg opvallend

6 likes

Ik krijg spontaan zin in botox door deze foto

21 likes

Ja omdat t meteen dr halve gezicht is

3 likes

Jawel joh. Ik mag hier geen reclame maken zeker? Maar sorry, Willemijn gaat echt naar een hele slechte brillenwinkel. Ik vond de vorige haar eerlijk gezegd ook echt niet goed staan. Echt zonde.

3 likes

Ja maar als zij t maar mooi vindt toch? Zij is er blijkbaar blij mee. Miss adviseren ze haar wel iets anders maar denkt ze ja schijt ik vind dit leuk, lekker doen dan toch

7 likes

Nou ik denk niet echt dat je er dan relame voor maakt😜

9 likes

Wil: ā€œIk heb zo last van nekpijnā€
Misschien door het gewicht van die giga brilglazen?

Verder wel een dikke pluim hoe zij na een breakdown zich zo durft tonen online. Dan nog liever dit een andere overgefilterde mommyblogger die laat uitschijnen dat life perfect is terwijl het niet is

14 likes

Ik volg sanny niet dus daar heb ik geen idee van

4 likes

Misschien vinden jij en Willemijn wel iets anders :exploding_head:

5 likes

Haha nee ik wilde dan een zaak noemen waar je echt wel mooie hippe brillen tussen dit vlagschip en de rijke oude mannen bril in kunt krijgen (voor weinig geld) want dat dat niet mogelijk is met een grote sterkte is echt onzin.

@Yzile misschien? Zeker weten! Ik lig er verder niet wakker van hoor. De rest hier ook niet neem ik aan.

5 likes

Ja ik vind het ook wel goed dat ze gewoon vertelt hoe het gaat na 3 weken alleen met 3 kinderen. Dat het echt niet evident is.

7 likes

Dat mag je toch gewoon noemen? Waarom zouden we hier geen reclame mogen maken?

6 likes

Aaah ik heb lang gedacht dat moderosa en billie rose schijnbaar de zelfde persoon waren maar de ene heeft kinderen.

9 likes

Ik snap best dat je ze door elkaar haalt, maar er zitten echt nog wel meer verschillen tussen die twee. Zeker qua stijl en alles. (Ik vind het zelf altijd bloedirritant om als vrouw gereduceerd te worden tot wel/geen kinderen.)

3 likes

De verschillen tussen die twee zijn qua stijl etc wel groter geworden maar omdat er bij de ene persoon vaak kinderen op de foto staan begon er bij mij een belletje te rinkelen.

3 likes

Ja dit snap ik ook nooit heel goed, heel vaak hele cryptische omschrijvingen van winkels/bedrijven. Las laatst in een ander topic slechte ervaringen met makelaars/notarissen maar niemand die de namen wil noemen

4 likes

Ja, ik snap het hoor. Ik vind ze los van hun stijl ook wel op elkaar lijken. Het valt me alleen op dat dit (in algemene zin) zo vaak gebeurt bij vrouwen.

off-topic

Ik ben zelfs wel eens voorgesteld op een nieuwe werkplek door de directeur met als enige wapenfeitje dat ik geen kinderen heb. Ook snel weer weggegaan daar.

Wel props dat juist degene met 2 kinderen het vaakst verhuist. Ik moet er zonder al niet aan denken.

2 likes

Jacobien had al niks met de basisschool in Amsterdam. Vaak genoeg ā€˜zeik’stories over dat ze de leerkrachten niet competent genoeg vond. Jammer voor de kinderen… hoop dat ze wel een vorm van onderwijs krijgen behalve in elke stad een ander soort pasta eten.

9 likes

Dat had voor mij volledig te maken met m’n eigen herkenbaarheid. Misschien een beetje paranoĆÆde van mij maar ik verwacht dat zo’n kantoor zichzelf wel een googelt, als ze dan mijn relaas lezen op dit forum kunnen ze daar gemakkelijk mijn dossier aan koppelen.

3 likes

Grote influencers moeten zich binnenkort ook aan reclameregels houden - Grote influencers moeten zich binnenkort ook aan reclameregels houden | NOS

Geldt vanaf 500.000 volgers. Extra strenge regels voor reclame gericht op kinderen / jongeren.

Mooie eerste stap. Nu nog strengere regels voor reclame die je maakt met behulp van je kinderen :v: En nog strengere regels voor de privacy borging van kinderen.

34 likes