Mommybloggerstopic #8

In het geval van Sarah vind ik echt wel dat ze te ver gaat met delen van letterlijk alles. Ik heb haar verhaal ook weer op mute gezet omdat ik echt gestoord word van die buik telkens in beeld. Haar hele “persoonlijkheid” is nu Anna en buik.

Zelfde geld voor thingsjulialoves, die gebruikt zelfs haar kind voor samenwerkingen die niet eens gericht zijn op kinderen, maar de content werkt dus ja… dan maar blijven doen.

9 likes

Dat donkere haar maakt wel een groot verschil vind ik!

6 likes

Waarom zou je iemand volgen en dan diegene op mute zetten? Hot take misschien maar je kan iemand ook gewoon… ontvolgen?

27 likes

Wat ik bij Sarah nog het opmerkelijkste vind is dat zij orthopedagoog is. Dan zou je toch al helemaaaal beter moeten weten en in het belang van het kind moeten denken?

19 likes

Dat kind moest zelfs iets vasthouden voor de foto. Hij was echt 4 maanden ofzo😭 toen heb ik haar ontvolgd. Maar zij is oprecht ontwetend, iemand vroeg in haar live of ze ooit gaat stoppen met het laten zien van haar kind en ze reageerde zo verbaasd. Alsof diegene iets heel geks zei. Antwoord was dan ook: nee waarom zou ik dat doen.🫤 arm kind

3 likes

Annic heeft haar villa in de verkoop staan!

11 likes

Vind dit wel weer een beetje categorie komkommertijd. Ze gaat ergens anders wonen…leuk voor haar.

7 likes

Ik vind het meer tomatentijd … wat een gezeur zeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

In de vlogs waren ze toen volgens mij al andere huizen aan het bezichtigen. Business

4 likes

Ja dat herinner ik me nog wel. Wat de reden ook is, het blijft een plaatje van een huis.

2 likes

Wanneer zelfs het speelgoedkeukentje in stijl is

22 likes

Wel echt een waanzinnig huis op een prachtige locatie😍

1 like

Bij Annic koop je het huis denk ik inclusief speelkeuken, want is exact dezelfde ral kleur🤣

12 likes

Ik volg Teske en ik dacht laatst ook bij haar van jeetje wat is je kindje veel in beeld. Ergens had ik dat van haar ook niet verwacht? Ze deelt niet zulke details als poepluiers e.d. maar wel veel over eten/slapen/onrust van het kindje. Ik heb het idee dat bij haar mensen er minder over vallen maar waar dat precies door komt, geen idee? Ze doet niet echt campagnes met haar kindje geloof ik maar ik heb er wel eens een enkele voorbij zien komen als ik het me goed herinner.

20 likes

Onhandig dat stopcontact achter die kraan. Zou ik in mijn keuken anders doen :stuck_out_tongue:

14 likes

Omdat ze ook ooit niet meer zwanger is. Ik kan gewoon heel slecht tegen al die buik stories en vind het ook een beetje viezig (die bewegingen) en prive. Verder vind ik de feed content wel oké, alleen de stories hoef ik een aantal maanden even niet te zien.

4 likes

Sarah Rebecca had laatst ook een foto gemaakt van uitslag van een echo, 20 weken echo ofzoiets. Waarom zou je al die medische gegevens over jezelf en je ongeboren kind willen delen ook.

5 likes

Iedereen die zijn huis te koop zet doet dat “plotseling” :roll_eyes:
Wel geinig artikel verder. Lijkt wel of Elise Joanne het geschreven heeft.

3 likes

Ik kijk nu voor het eerst bij Sarah Rebecca en inderdaad meteen dit:

Lijkt wel een antwoord op een appje met “hoe gaat het?” van haar verloskundige. Wie interesseert dit iets joh.

27 likes

Wtf did I just read?

10 likes