Echt een fijn en mooi huis! Keek haar vlogs vroeger ook wel graag dus herken allemaal dingetjes.
Haha wow ja TMI. Ik volg ook nog iemand op insta uit het buitenland die ik ken van exchange en die deelde ook met zooooveel detail over haar kinderen. Echt van ‘pietje puk heeft vannacht 20ml van mijn gekolfde melk gedronken, dat is 1,24 ml meer dan de avond ervoor’ blablabla. Snap echt niet wie dat nou interessant vindt behalve… jezelf.
Ik heb een vriendin die constant via Whatsapp foto’s van haar baby stuurt. Wil zo graag tegen haar en alle mensen in de wereld zeggen: er is niemand op aarde, behalve jijzelf+partner en misschien opa’s en oma’s, geïnteresseerd in jullie kinderen. Hoe graag we dat ook zouden willen, het gaat gewoon niet gebeuren. Wanneer zien mensen dat nou eens in?
Kleine toevoeging: ik vind het best leuk als ik een kind lang niet gezien heb om weer even een fotootje te zien hoor, maar een wekelijks of zelfs dagelijks verslag; mij niet bellen!
Ik denk dat er genoeg vrienden zijn die wel geïnteresseerd zijn in de kinderen van vrienden
Ja weet je ik heb of hoef zelf geen kinderen maar vind het vooral heel leuk als vrienden die mij dierbaar zijn over hun kinderen met mij willen delen, wat belangrijk is voor hen, is belangrijk voor mij, dat idee.
Ik heb wel echt hard gelachen om de tekst bij dit artikel haha. Komkommer tijd of niet
Ik vind het wel leuk om kinderfoto’s van mijn vrienden te zien hoor. Wel vooral van kinderen tussen de 0-4 jaar want die zijn nog schattig, daarna worden het blagen
@Loretje zegt alleen dat ze geen dagelijks verslag hoeft en dat snap ik heel goed. Ik vind het ook hartstikke leuk om foto’s en belevenissen van baby’s van vrienden te zien, maar de frequentie maakt wel uit. Ik hoef niet dagelijks via Instagram een update bijvoorbeeld, los van dat ik sowieso vind dat het kind’s privacy beschermd moet worden. What’s app vind ik nog wel anders omdat dat persoonlijker is en meestal ook meer wederkerig.
Ik denk dat ze bedoelt dat er niemand geïnteresseerd is om dagelijks hele verslagen en foto’s te krijgen van kinderen van vrienden.
Als ik een dag geen foto krijg van mijn nichtjes is het ruzie zoeken met mij hoor
Ik vind dat huis van Annic wel echt prachtig hoor. Ben benieuwd waarom ze er weggaan. Trouwens, iemand zei toch laatst hier dat ze inmiddels twee kinderen hebben? Heb maar 1 kinderkamer op de foto’s gespot
Ik snap niet zo goed waarom hier een artikel aan gewijd wordt? Ook dat ze het plotseling noemen, had ze dan van tevoren de Quote moeten inlichten? Er kunnen zoveel redenen zijn waarom ze gaat verhuizen, echt sensatie zoeken om niks dit.
Snap je helemaal! Ik krijg dus regelmatig foto’s van een neefje van een vriendin van mij toegestuurd soms zelfs stickers. Ik heb dat kind nog nooit ontmoet
Ja ik heb dit ook hoor, dan komen er 5 nagenoeg dezelfde foto’s van baby met blokje in z’n hand. Boeiend, stuur 1 leuke foto dan snap ik het ook wel.
Dat huis van Annic heeft wel de A1 in de achtertuin. Ligt er hemelsbreed 50m vandaan ofzo.
Lijkt me best spannend met jonge kinderen. Heb je schuttingen en dergelijke voor maar als je een peuter hebt zoals de mijne is dat niet perse afdoende😅
Wel een prachtige woning, ik kijk even op m’n bankrekening of ik toevallig ineens genoeg erop heb staan…
Van vrienden/familie vind ik baby’s meestal nog wel schattig ofzo, maar verder eigenlijk geen reet aan. Slapen, eten, janken, schijten, meer doen ze niet. Als ze eindelijk een beetje kunnen praten en fatsoenlijk kunnen lopen wordt het juist top, dan kun je die tante worden die leuke dingen met ze doet en waar ze dingen bij mogen en van leren die ze thuis niet mogen
Ja dat viel me ook op, was me in de vlogs nooit opgevallen
Haha moet zo lachen om Elise Joanne met haar stories over hoeveel geld je kwijt bent aan boodschappen. Vind het leuk en interessant hoor en heb ook braaf de polletjes ingevuld maar ze probeert zo erg de indruk te wekken dat ze hier zelf oprecht ineens benieuwd naar was terwijl je gewoon weet dat er binnenkort spon komt met betrekking tot dit onderwerp
Zal wel weer een of andere flits boodschappen bezorgservice zijn van Flink, Crisp of iets van Picnic ofzo. Niets is toevallig in influencer land