Mommybloggerstopic #8

Ik twijfel tussen dit en een kortingscode voor die financiële cursus die je inzicht gaat geven.

7 likes

Haha je kleuter klimt toch niet over een snelweggeluidsmuur??

52 likes

Stranger things have happened

4 likes

Influencers hebben geen poriën.

18 likes

Och wat suf😆 Ik dacht gewoon aan een schutting langs de snelweg, alsof dat er zo uitziet🤦🏻‍♀️ oké, ik ga me in een hoekje zitten schamen…

13 likes

Ik heb hier nog een nachtje over geslapen maar snap het nog steeds niet

3 likes

Waarschijnlijk bedoelt ze dat overal een filter overheen zit :thinking: Ik weet het anders ook niet haha

4 likes

Ik vind het zielig voor Michelle dat ze al maanden die bruiloft aan plannen is en alles ervoor kopen en dat er vandaag een recordhoeveelheid regen valt

Edit: en voor Robin en Mees natuurlijk

9 likes

Ik weet niet wie dat zijn maar wel heel rot idd!

7 likes

Ohh is dat vandaag? Och wat balen. In het zuiden was het helemaal drama :sob:

5 likes

Toch niet zo’n perfect insta life dus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes

Ben alweer benieuwd naar de #dankbaar posts. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Over welke Michelle gaat dit?

7 likes

61 likes

Deze foto is nog interessanter dan haar hele feed maar oké

15 likes

https://www.instagram.com/p/CdwXHA6jt3D/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ik kom dit tegen. Welk influencerkind zouden jullie nóg beter willen leren kennen? :grimacing:

8 likes

Haha ik ken haar niet :see_no_evil:zie wel veel bekenden langskomen in de tags. Zag ook “Chantal Janzen, die deelt al veel over haar zoon en kan het gelijk ook in haar magazine” :roll_eyes:

3 likes

Weet iemand waarom Maik van Martine halve dagen naar school gaat? Ze zegt in haar vlog dat ze het op insta heeft uitgelegd.

4 likes

Omdat hele dagen voor hem nog te intens zijn

2 likes

Als hij nog geen 5 komt dat wel vaker voor dacht ik. 4 en fulltime school is voor sommige kinderen gewoon teveel.

5 likes