Mommybloggerstopic #8

56 likes

Vind dit ook mooie ‘kleuren’, veel mooier dan felgekleurde Spider-Man/paw patrol/Disney kleding

5 likes

Nou het is wel een kleur maar niet bepaald een palette.
Ben wel benieuwd wie dit is en of het zelfspot is of niet.

4 likes

Was geen zelfspot haha.

5 likes

Hahahaha ooooo. Nu snap ik het. Jeetje is dat een ding?

Ik vind op de loafers na ( huuuuu krijg echt de rillingen van welke manspersoon dan maar ook op loafers) het wel een leuke kledingstijl. Mijn man en zoon kleden zich ook zo ( maar dan niet uitsluitend merkkleding zoals de heren Bollen dragen). Geen printjes op kleding en al helemaal geen Rob G stijl. En het ‘kleurenpalet’ van hierboven is voor mijn dochter ook wel mijn smaak…
Thank god hier ook geen Disney/Marvel/ Pokémon/ Paw Partrol aan de kledinghangers.

Maarrrr smaken verschillen want hier zal vast wel meer commentaar op komen. Onpopulaire mening hier volgens mij. :sweat_smile:

7 likes

Smaken verschillen! En dat is maar goed ook! Anders is de wereld ook zo saai.

Dan hebben we dat vast gehad :joy:

8 likes

RVK? Royke de Vries kind

25 likes

Nou er zit nog heel veel tussen RGK en dit gelukkig. 🫠

9 likes

Ik ga stuk :joy: :joy:

6 likes

Haha ik kijk hier ook wel beetje met scheve ogen naar hoor :sweat_smile: Maar eigenlijk vooral vanwege de laatste comment, dat vakanties allemaal zo duur zijn. En dan hatseflats, even een spiksplinternieuwe caravan aanschaffen :sweat_smile: En ja dat is een eenmalige aanschaf, maar ook zo teringduur dat ik geen zin heb om te lezen dat andere vakanties te duur voor je worden :triumph: Just own it

3 likes

Haaaaha dat groen laat zich niet weghouden

76 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:
TUSSEN HET ONKRUID!!! 4 plukjes groen die zich van ellende een baan door je verschrikkelijke kuttuin door proberen te zoeken.

98 likes

Ja maar dit zijn pebbles

11 likes

Dit is helemaal een giller als je die geweldige (oprecht, echt genieten) foto van @anon43983847 hebt gezien vandaag. Ja Tien, je tuin is echt te groen aan het worden!

9 likes

Waar kan ik dit zien?

Dat grind lijkt me ook doodeng met een baby.

2 likes

Je kleuter is overprikkeld van de school wat ga je doen:

• Naar een restaurant
  • Naar huis

0 stemmers

Wat Martine doet

16 likes

Optie 3, geen mening ze zal het zelf wel t beste weten.

32 likes

Ik begrijp dat je dit misschien raar vindt, maar misschien wil zij gewoon nog even Quality-time met haar zoontje voor baby nummer 3 er is, en probeert ze op deze manier Maik er toch nog van te laten genieten (ook al is dat met hoofdtelefoon)

8 likes

Maar thuis zijn ook heel veel prikkels he zagen we net

6 likes

Haha ja dat zal het zijn, daarom kan ze daar geen broodje eten

2 likes