Ik weet dat Tien haar kind zelf zo gebruikt op insta, wat ik echt haat overigens, en ik vind haar tuinstruggles heel grappig maar op dif forum vind ik dat we haar kinderen gewoon buiten beschouwing moeten laten en niet moeten gaan discussiëren wat wel of niet goed is voor zo’n jong.
Jeetje zijn dat hun kinderen nu? Wat zijn ze al groot
Wel wat tegenstrijdig ook als ze in hun boek wel de gezichten laten zien en op insta niet…
Zij zijn daar heel raar in want soms worden er smileys op gezichten geplakt op insta en vaak ook niet.
Edit: die bloem heb ik erop geplakt voor het forum
Wil en Tien zijn zelf ook wel heel erg klein, dat scheelt ook wel
Die foto doet me denken aan het tiktok account sad beige children
Ik zou willen lachen maar ik ben kleiner dan allebei
je vergeet de foetus die tot haar spreekt
De hashtag #grootgezin kan niet gebruikt worden met ‘slechts’ 2 kinderen hè. En vergeet het verdienmodel ook niet!
Elise gaat met het hele gezin een maand naar Ibiezzzz.
Jaloers haha. Maar wel meteen geïnspireerd om ook zoiets te doen voordat m’n zoontje naar de basisschool gaat.
Toen mijn vriend mij een keer probeerde te verbeteren: “Je bedoelt Ibiza.” en ik zo: uh nee, Ibiezzzz
En eerst lopen miepen dat Wouter 3 weken weg was voor werk en ze álles alleen moest doen (met hulp van 180 anderen, maar dat vergeten we even). En nu dus een maand met z’n vieren naar Ibiza waar iedereen ook langs komt. Zo’n bubbel waarin ze leeft, niet normaal
Vlie!
Ik vind haar minder in een bubbel leven dan sanny ‘ik visualiseer geluk’. Heb toch de indruk dat Elise goed weet dat ze het samen (financieel) goed hebben, waardoor ze die dingen kunnen doen. Sanny doet echt alsof ze het ‘gecreeerd’ heeft. Dat vind ik veel irritanter qua mindset.
Schier
T is schier op Schier
Op insta staan ze tig keer zonder. Snap dit halfbakken gedoe met met nu opeens random een plaatje op een gezicht niet van haar.
Dat is de policy van dit forum, dat heeft ze niet zelf gedaan hè.
Jawel ze plaatst nu zelf ook hier en daar een smiley op. Op insta.