Mommybloggerstopic #8

Artipoppe die weer eens de plank mis slaat…
Veel negatieve reacties eronder.

21 likes

antipoppe

16 likes

Ik denk dat ze weer lekker veel traffic en naamsbekendheid genereren hiermee. Ik ben geen marketing expert maar mss was ophef wel de bedoeling? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze echt zo naïef zijn.
Wel fucking triest overigens dat je meer geld wil verdienen over de rug van moeders die je zegt te supporten, dus hopelijk backfired dit.

9 likes

Waar slaan ze de plank mis?

Sorry ik weet niks van het merk etc

9 likes

Dit is toch ook dat merk dat bij influenza’s altijd nietszeggende comments onder posts plaatst?
:clap: Motherhood is easy :pray:

9 likes

‘Motherhood is easy’

5 likes

Haha en vice versa. Allemaal hippe influencers laten een hartje achter terwijl ze op hun eigen account zo graag het ‘echte rauwe moederschap’ willen laten zien :sunglasses:

6 likes

Maar het is toch sarcastisch? Ik zie een vrouw op een wc met een kind aan haar gestrapped die ze voert.

Juist niet easy

10 likes

Ben benieuwd welke echte moeder zo fleeky op de wc zit😅

3 likes

Ja True

Maar dacht van misschien doen ze een ~kwetsbaar moment en denkt die vrouw van fuck ja ik doe het ook allemaal maar, ondanks dat het niet easy is, kijk me zitten.

Idk

6 likes

Denk wel dat dat de insteek van de campagne is geweest.

5 likes

Nou campagne mislukt als kinderloze ik dat erin lees en de werkelijke doelgroep juist het omgekeerde en er helemaal niet lekker op gaat :pinched_fingers:t3:

19 likes

Ik zie het probleem niet.
Het is natuurlijk niet zomaar easy. Het is easy met een Artipoppe. Dat idee verkopen ze. Dat doet toch elk merk?

Of hadden ze moeten doen “moederschap is zwaar. Wij maken het nog een paar kilo zwaarder”

25 likes

Net iets andere formulering denk ik.
Motherhood made easy ofzo.
Dit is provocerend… Waarschijnlijk ook de bedoeling. Maar als je nieuwe moeder bent en struggelt, dan ook nog eens een tram met deze tekst voorbij ziet komen.

7 likes

Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker

Heb ik dat niet eerder gehoord? :thinking:

11 likes

Ja dit is wel een goeie, beter.
Heb verder ook niks met het merk. Vind het echt geldklopperij.
Maar kan dit persoonlijk niet als kwetsend oid zien. Misschien verplaats ik me teveel in hun visie/fanbase maar als je bijvoorbeeld geen box hebt waar je je baby even veilig in kunt leggen (er zijn veel mensen die een box echt not done vinden) en je hebt een baby die het op een krijsen zet als je je even van hem losmaakt dan is die draagzak ideaal want dan kun je gewoon je ding doen en voelt het ineens als een makkie, vergeleken met je ding doen zonder draagzak en met huilende baby. Ofzo.
Maargoed jouw slogan is wel beter. Dan hoef je die vertaalslag niet te maken. Maar is minder spraakmakend en dat zou idd best het doel kunnen zijn.

5 likes

Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan dit merk? M’n beste vriendin heeft er een voor haar nieuwe baby en benoemde dit echt alsof het een ding is, alsof iedereen wist wat het was. Ik kreeg er ineens ook steeds maar reclame voor, terwijl helemaal kind loos. Wat maakt dit een speciale draag zak?

5 likes

Van wat ik heb begrepen is dit de Ferrari onder de draagzakken dus zal wel heel lekker dragen of zo?

4 likes

Ik ga er wel echt heerlijk op

7 likes

Ja maar jij bent ook fleeky

4 likes