Mommybloggerstopic #8

Hoef je gelijk nooit meer te klagen. Twee vliegen in een klap.

2 likes

Ik snap echt niet waarom je zoveel zou willen vinden van hoe een andere vrouw haar huishouden doet.

Laten we allemaal even diep in en uit ademen

33 likes

Jij en @Lula ook he? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wat een coolmom moet zij zijn zeg. :joy:

4 likes

Nou, jij duikt ook altijd overal bovenop waar het over kinderen gaat. Of moet je alleen even laten weten dat het dat onderwerp buiten het zwanger/kind gedeelte niet gewaardeerd word? Of is het alleen even je haat uitspuiten of weer even laten zien dat je echt een pick me girl bent.

20 likes

Als je van iedere gelegenheid gebruik maakt om zo een soort opmerking te maken zit er vast een kern van waarheid in.

1 like

Vroeger dacht ik dat ik een enorme hekel had aan kinderen, nu realiseer ik me dat ik een net zo grote hekel heb aan ouders.

Dit geeft precies aan waarom.

36 likes

Ik vind het ‘grapje’ flink onder de gordel als je admin bent, maar ja ik heb dan ook een kind waar ik geen spijt van heb dus zal vast daaraan liggen

13 likes

Ik heb ook een hekel aan bitches.

2 likes

Misschien kunnen we een extensie installeren dat elke keer als iemand ‘kind’ typt het ‘hond’ wordt.

16 likes

Of plant :herb::seedling:

5 likes

Als er iets nog suffer is dan moeder zijn, dan zijn het wel planten.

5 likes

Waarom escaleert het zo uit de hand? Het was alleen ‘ha ha juiste keus geen kinderen’ en dan is het meteen ‘Thank God dat jij geen kinderen hebt’ en door blijven gaan?

Je kan ook gewoon denken Boeie wat jij vindt ik vind mn kind leuk doei

70 likes

Ik heb dus van de week een training in metacommunicatie gevolgd. Even een interventie. Is iedereen hier nu volledig fired up omdat het niet leuk is om te horen dat je ook geen kinderen kunt willen en dan blij kan zijn dat je huis geen troep is? Want ik snap echt ff niet wat hier gebeurt?

@Zemraluani great minds

45 likes

Ik zit met open mond te lezen ook :joy:

8 likes

Ohja even vergeten er mag alleen zo minderwaardig tegen moekes gedaan worden, sorry!!!

1 like

Maar waarom ben je zo Fired up? Je bent inmiddels 9 berichten diep aan het ingaan op 1 bericht van iemand die een redelijk luchtige opmerking maakt over een schoon huis hebben want geen kinderen.

6 likes

Het gaat niet om dit ene grapje. Het is gewoon constant dat er op dit forum door een bepaald groepje heel lacherig word gedaan over moeders. En na een tijdje begint het gewoon een irritant te worden. Leuk dat jij kinderen helemaal niets vind, maar je hoeft niet constant je mening door een ander zijn strot te duwen bij elke kans die zicht voordoet.

16 likes

Stuur even een DM dan, of een normaal bericht Ipv iemand een bitch noemen, zeggen blij te zijn dat iemand geen kinderen heeft en een poging doen om iemand te raken met hun werk.

Maargoed iedereen moet het zelf weten, maar denk dat je je wel laat kennen zo

10 likes

Volgens mij zit het probleem vooral in de post over ‘moekes’. Nogal denigrerende term en niet bepaald de eerste keer dat op dit forum neerbuigend wordt gedaan over moeders

21 likes