Mommybloggerstopic #8

I just can’t…

24 likes

In hoop het ook, en vertrouw daar ook wel op. Ik manifesteert het.:pray::pray::heart::heart:

Nee maar denk en hoop echt dat ze later inderdaad inzien wat een genânte vertoning dit was. Zoals meerderen van ons niet op alles in het verleden trots zijn, mezelf incluis

5 likes

Het enige van waarde dat westerse mensen hebben en waar in grote delen van de wereld gebrek aan is, ìs geld :tipping_hand_woman: Hersen en handen zijn verder gelijk verdeeld.

En tijd wellicht, dat zou je bij het plaatselijke goede doel kunnen inzetten.

9 likes

Dezelfde Rachel die haar eigen hond heeft afgedankt aan haar vader?

19 likes

Echt? :anguished::angry:

1 like

Ik werd ook pislink van die berichten. Ben niet de enige zo te lezen.
Waar zitten deze mensen met hun hoofd??? En dan die hielenlikkers van een volgers die het allemaal zo geweldig vinden wat ze doen :face_vomiting:

3 likes

Ik vind het ook niet te rijmen dat je in speciaal gemaakte roze (?) werkpakken daar gaat staan poetsen, trek gewoon een oude kloffie aan en koop zelf van dat geld voedselpakketten. En als je perse geen geld wil doneren, omdat je niet ( of zogenaamd wel) weet waar dat geld terecht komt, dan had je de reis- en verblijfskosten maar moeten stoppen in een maandsalaris voor een professional die daar een half jaar echt komt helpen. Ik wil denk ik echt niet weten om wat voor een bedrag dat dan zou gaan ( retourtje Curaçao, hotel, etentjes, drankjes, werkpakken, t-shirts).

29 likes

Schiphol FF meet incl spandoekken en applaus voor deze geweeeellllldige wereldverbeteraars?

25 likes

Vind het zo lastig te rijmen dat een gesponsorde girlstrip gecombineerd word met ff loeren bij die projecten/kwetsbare mensen. Ik wil graag geloven dat ze met hun bereik duurzame, goede dingen kunnen doen voor die projecten maar ik vrees met een #blessed en dankbaar en zoveelgeleerd hart naar huis en daar weer al die manifestatieshit verkopen.

5 likes

Haha maar echt
Zo fijn voor jullie dat wij er zijn :sparkling_heart:

3 likes

De genderreveal van Laviesanne op Instagram :grin:

6 likes

Die Anouk heeft uiteindelijk wel gereageerd op iemand.
Niet dat ik er veel wijzer van word. Ze wil laten zien dat er meer is dan vakantie? Maar toch ook motiveren om ernaar toe op vakantie te gaan?

1 like

Ook altijd dat verdere discussie dan in dm moet. O wee als de fans ze verbaal zien spartelen! Kritische vragen mogen alleen onzichtbaar.

9 likes

Het is alleen niet zo dat ze geld hebben gestoken in die trip dat anders naar die goede doelen had kunnen gaan, die hebben ze gekregen van corendon en dat resort in ruil voor reclame.
Maar met hun bereik hadden ze ws een flink bedrag kunnen inzamelen met goede pr, foto’s van schattige puppy’s en wat niet.

Roze overals (sic) waren dan cynisch genoeg in dat kader nog een zinvolle investering geweest. En dan hadden ze hun sponsors eindeloos meer lof kunnen toewuiven.
Hadden ze alsnog hun snoepreisje gehad. Zonder te worden afgezeken op een forum.

Maar dan hadden ze er energie in moeten steken en een plan moeten maken en een goede voorbereiding en al die nare werk-dingen.

Een gemiste kans voor alle partijen.

6 likes

Ook dát is Lovegraceandus!

15 likes

Hoi, dit ben ik! :sweat_smile: In de DM is ze niet ingegaan op mijn kritische noten. Ik stoor me zelf vooral aan de houding van de influencers. Nog niet eens zozeer aan de houding van Anouk…

In plaats van de oproep op Instagram, waarbij je niet weet wat je in huis haalt (ex-partners zouden zich voor kunnen doen als), zou Anouk ook contact kunnen zoeken met vrouwenopvangen in Nederland. Veel betrouwbaarder en veiliger.

En inderdaad: onze vrouwenopvang zit al maanden héél erg vol.

29 likes

Hahaha, nee… Ik mag niet naar Curaçao, dus waarom zou ik? :joy:

Edit: grapje hè! Ik wil heel graag expertise delen, maar zoiets doe ik op vraag van mijn leidinggevende. Niet privé via Instagram.

10 likes

Ja maar dat doet het toch minder goed op de socials hè. En als je niet met wijd lachende mond en jaarclubshirtjes voor een opvang aan de andere kant van de wereld op de foto bent gegaan, ben je er dan wel echt geweest?

5 likes

Haha de arrogantie ook, iemand die daadwerkelijk hulpverlener is aansporen om ook haar bijdrage te doen :joy:

Edit: ja wat @grace zegt dus haha

6 likes

https://instagram.com/onpersoonlijkegroei?utm_medium=copy_link

7 likes