Mommybloggerstopic #8

Ja, dat snap ik.

1 like

Nee, die like en deel acties mogen ook al jaren officieel niet, maar goedkope reclame en insta doet er (volgens mij) niets mee dus iedereen doet het.

Tien is zwanger, maakt ze in een reel bekend. En iets met dubbele cijfers, dus ze vreest dat het een tweeling wordt. Maar dat weet ze nog niet. Dus ze is nog vrij pril zwanger.

6 likes

Haha kak ik dacht ga ff kijken maar ze heeft me geblokkeerd nadat ik op dr “ik hou zo van bomen knuffelen” gereageerd had dat het dan zo jammer is dat dr tuin vol met cement ligt.

40 likes

Ik zag het, ze worden op hun 33e ouders in 2022 van hun derde kind, en iets met dubbele getallen. Dus is het vast een tweeling. De logica ontgaat me maar leuk voor haar.

13 likes

3e keer ouders op hun 33e, ik zie drie drieën. Drieling dus?

43 likes

ze had laatst ook een voorspellende droom en een foto gemaakt waar Zoe 2 keer op stond dus wordt sws een tweeling hoor!!!

2 likes

Dacht ik ook al

1 like

Ik weet niet waarom, misschien dat ze dit in een video al ergens hebben laten vallen (als grap), of wanneer Zoey opeens zo into Siep was, maar ik wist precies al dat Martine zwanger was. Het is geen verrassing eigenlijk.

4 likes

Voorspelling: Deze baby zal iig op een datum met een speciale cijferbetekenis geboren worden :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

36 likes

Correctie: zal zelf een speciale datum met cijferbetekenis uitkiezen want dat doen baby’s

19 likes

En het kindje heeft ook gekozen om bij Martine en het gezin geboren te worden, want dat doen kindjes

2 likes

Oh dus ik moet gewoon wachten tot het kind mij kiest? Handig, heb ik mijn vent niet nodig.

6 likes

ik vind dit soort uitspraken nog steeds kut voor mijn ouders die echt heel graag nog een kind hadden gewild

31 likes

Die uitspraak is ook kut voor kinderen die in nare situaties opgroeien of bij ouders die het ouderschap niet aankunnen. Hebben die kinderen daar dan zelf ook voor gekozen?

32 likes

Heb het gevoel dat super veel mommy bloggers voor minstens 3 kinderen gaan.

11 likes

Wow ik had niet per se verwacht dat Tien voor een derde zou willen gaan? Maar ben de enige zo te lezen :stuck_out_tongue:

11 likes

Het is onderdeel van het verdienmodel lijkt het soms wel.

6 likes

Lijkt het niet alleen, dat is het ook. Met Kelly Couldntcareless als leading lady. Bij elke nieuwe zwangerschap groeit het aantal volgers zienderogen. De Bellinga’s zijn ook wel een voorbeeld van geld verdienen over de rug van hun kinderen.

21 likes

Heerlijk dit :rofl::rofl:
Precies de juiste naam

40 likes