Correctie: zal zelf een speciale datum met cijferbetekenis uitkiezen want dat doen baby’s
En het kindje heeft ook gekozen om bij Martine en het gezin geboren te worden, want dat doen kindjes
Oh dus ik moet gewoon wachten tot het kind mij kiest? Handig, heb ik mijn vent niet nodig.
ik vind dit soort uitspraken nog steeds kut voor mijn ouders die echt heel graag nog een kind hadden gewild
Die uitspraak is ook kut voor kinderen die in nare situaties opgroeien of bij ouders die het ouderschap niet aankunnen. Hebben die kinderen daar dan zelf ook voor gekozen?
Heb het gevoel dat super veel mommy bloggers voor minstens 3 kinderen gaan.
Wow ik had niet per se verwacht dat Tien voor een derde zou willen gaan? Maar ben de enige zo te lezen 
Het is onderdeel van het verdienmodel lijkt het soms wel.
Lijkt het niet alleen, dat is het ook. Met Kelly Couldntcareless als leading lady. Bij elke nieuwe zwangerschap groeit het aantal volgers zienderogen. De Bellinga’s zijn ook wel een voorbeeld van geld verdienen over de rug van hun kinderen.
Heerlijk dit 

Precies de juiste naam
Maar dat kan je al gelijk op de eerste echo bij 7 weken ofzo zien. Lijkt me niet dat je het daarvoor al wereldkundig maakt. Dus ik snap dit niet helemaal.
Ja maar dit zijn geen normale mensen maar influencers. Die krijgen meer views als ze alles vanaf het eerste moment delen. Misschien bedoel ze met dubbele cijfers 2022
Klopt, bij mij was het zelfs op mijn 6 weken echo te zien. De gynaecoloog zei dit dan ook nog eens op een heel erg normale manier alsof wij dit al wisten “het zijn er 2 maar dat wisten jullie al zeker?”. Say what?!
Nou ze heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hun “anticonceptie” de pullout-methode is. Dus dan gebeurt zoiets wel een keer… of 3…
Ze komt ook elke keer zo compleet verbaasd over dat ze zwanger is.
Nog niet zo lang geleden had ze trouwens ook gedeeld dat haar man echt geen derde wilde.
Vind t wel onaardig om te speculeren of een zwangerschap gepland/gewenst is. Kweenie het vibet niet zo hoog bij me.
Ja, dat bedoelde ik ook. Wij wisten ook al zo vroeg dat het er 1 was. Maar niets van deze vrouw verbaast mij nog
Kan ook heel goed gemist worden bij deze echo

Ik denk ook dat ze het allang weet, en zodadelijk gaat doen alsof die tweeling een verrassing is en door tekens aan haar doorgegeven