Maar dat kan je al gelijk op de eerste echo bij 7 weken ofzo zien. Lijkt me niet dat je het daarvoor al wereldkundig maakt. Dus ik snap dit niet helemaal.
Ja maar dit zijn geen normale mensen maar influencers. Die krijgen meer views als ze alles vanaf het eerste moment delen. Misschien bedoel ze met dubbele cijfers 2022
Klopt, bij mij was het zelfs op mijn 6 weken echo te zien. De gynaecoloog zei dit dan ook nog eens op een heel erg normale manier alsof wij dit al wisten “het zijn er 2 maar dat wisten jullie al zeker?”. Say what?!
Nou ze heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hun “anticonceptie” de pullout-methode is. Dus dan gebeurt zoiets wel een keer… of 3…
Ze komt ook elke keer zo compleet verbaasd over dat ze zwanger is.
Nog niet zo lang geleden had ze trouwens ook gedeeld dat haar man echt geen derde wilde.
Vind t wel onaardig om te speculeren of een zwangerschap gepland/gewenst is. Kweenie het vibet niet zo hoog bij me.
Ja, dat bedoelde ik ook. Wij wisten ook al zo vroeg dat het er 1 was. Maar niets van deze vrouw verbaast mij nog
Kan ook heel goed gemist worden bij deze echo
Ik denk ook dat ze het allang weet, en zodadelijk gaat doen alsof die tweeling een verrassing is en door tekens aan haar doorgegeven
een piemeloctet
Nou, moet zeggen dat ik dit ook een tijdje gedaan heb, zonder t visualiseren en al die dingen maar gewoon zonder kinderen de dag starten was wel lekker.
Deze vrouw is echt kei in het creeeren van problemen voor zichzelf die ze dan weer gaat oplossen door visualisatie
Nou echt hoor, laat mij maar gewoon even met rust met een ochtendhumeurtje heb ik geen zin in de hoogtepunten en dankbaarheid en wil ik gewoon even chagrijnig door insta scrollen.
Dit klinkt als too much pressure sochtends.
Ze is één dag met de wekker zelf opgestaan en voelt zich zoveel beter.
Nu lekker de koffers pakken voor en welverdiende vakantie zie ik op insta.
Ik zet ook altijd m’n wakker erg vroeg omdat ik liever door een wakker wordt gewekt dan door een kind die meteen op standje 1000 staat. Maar het ziet er toch echt meestal meer zo uit:
(En ik verklap het je alvast Elise: als ze toch vroeg wakker zijn is het nog steeds niet een hoogtepunt van je leven)
En wat nou als de kinderen voor 6 uur wakker worden? Zou ze dan meteen van de leg zijn?
Zo zie je maar weer hoe ver van de realiteit ( onder andere) zij leeft. Ik bedoel, bij ons gaat de wekker sowieso om 6.00, om twee kinderen klaar te maken, te laten eten, onszelf klaar te maken, naar de opvang of opa en oma te brengen, tussendoor nog ergens ons ontbijt naar binnen te proppen en om 7.45 op het werk te verschijnen. En daar pas koffie te drinken; uit een kartonnen bekertje.
Ik vraag mij ook wel eens af of haar (schoon)ouders haar / hun daarop aanspreken van; dit is gewoon echt heel normaal.
Zin in straks weer de eerste post die zegt “leed niet met leed vergelijken!” “Als zij haar leven als zwaar ervaart is dat ook gewoon zo!” “Hoe doet ze het toch allemaal!”