Foodgloss die alles met een aardappelschilmesje sneed 
Getweet vanuit zijn Privé jet?
Doet me denken aan hoe mijn vriend tijdens de kraamweek ging uitrekenen wie welke voeding moest doen en wanneer oordopjes in mocht om zo veel en zo lang mogelijk achter elkaar te kunnen slapen.
Hoewel hij na drie weken de nachtvoeding voor zijn rekening nam en ik het eerste jaar vrijwel elke ochtend mocht âuitslapenâ

Mijn grootste advies is dan ook om je enkel en alleen te laten bezwangeren door een geëmancipeerde man.
Mijn doel elke dag en lukt elke dag 
Of gewoon een kind krijgen met een vrouw 
Ik snap ook niet zo goed waarom de ouders of schoonouder van Elise haar moeten aanspreken. Die boomers vinden sowieso dat âwijâ ons aanstellen en daar zou ik niet graag door op mijn vingers getikt willen worden.
Ik had laatst een evaluatiegesprek met mijn leidinggevende en ik gaf aan dat ik het best wel zwaar vind, een nieuwe baan, studie en een baby van 11 maanden die nooit door of uitslaapt.
Toen moest zij even benadrukken dat zij daar âvroegerâ nooit last van heeft gehad, ze had zelfs 4 kleine kinderen en deed een studie en werkte en ja ze hielp zelfs haar man nog mee in zijn bedrijf en ze was nog een huis aan het verbouwen. En ze kon gewoon elke dinsdag naar de voetbaltraining en elk weekend ook nog met vrienden afspreken.
Echt fijn gesprek was dat 
Maar in een ideale wereld had ik een baby met een kloon van mezelf gekregen. Wat een geweldig efficient huishouden hadden we dan gerund 
My god wat een hork die leidinggevende. Zulke mensen zitten er altijd tussen, volgens mij sugar coaten ze het verleden ook wel erg hoor 
Je hebt zeker geen kinderen?
Ja ik doe aan Oostenrijks opvoeden
Wat een doodddoener zeg. Mensen zijn sowieso niet allemaal hetzelfde. De een draait zn hand niet om voor een taak/activiteit, en een ander valt dat misschien wat lastig of zwaarder. Echt een goed idee om die persoon dan te gaan shamen ja.
Als kinderloze kan ik me anders ook goed in Eliseâs klaagzang inleven.
Een struggle van de afgelopen tijd was toch wel dat ik elke dag tussen 05:30 en 06:30 wordt gewekt door mijn bovenbuurman. Wat ik er vooral lastig aan vindt [sic] is dat ik nooit weet waar ik aan toen bent [sic].
Het is dat mijn onderbuurman dan weer een kabaal-tot-middernacht-mindset heeft. Daarom ga ik nu elke ochtend een doorbraak van de woningmarkt visualiseren! Ik ben heel benieuwd wat dit mij gaat brengen 
Lifehack! Ik heb ook een kelder nodig
Maar die herrie van de buren heb je niet zelf voor gekozen. Ik ga er vanuit dat Elise zelf heeft gekozen voor kinderen. Mij lijkt het ook helemaal ruk om âs ochtends zo vroeg wakker te worden hoor, maar zoals eerder gezegd, (mede) daarom heb ik nog geen kinderen. Bij Elise heb ik gewoon altijd het idee dat het haar allemaal nogal tegenvalt hoeveel werk kinderen zijn. Vraag me dan altijd af of ze van tevoren dan zulke onrealistische verwachtingen had. Want ik denk juist dat zij in vergelijking met heel veel anderen juist een groot vangnet hebben en ook vaak hun handen vrij omdat de kinderen bij opa en oma zijn of ze hulp krijgen. Alleen maar chill voor ze hoor, maar ben dan altijd benieuwd hoe ze het zich dan had voorgesteld als het haar nog steeds zo zwaar valt.
Ik vind t vooral mooi dat mensen letterlijk iets 1 dag doen en meteen de behoefte voelen om dat aan de wereld te verkondigen als DĂ© Nieuwe Manier Van Leven.
Joh maar je moet toch wat voor het IG-algoritme?
Hahaha ja ik vertel goede voornemens juist aan niemand dan weet ook niemand dat ik na 1,5 dag gestopt ben 
Precies haha. Ik ben helemaal voor nieuwe dingen uitproberen, van hobbyâs wisselen en ook âfalenâ/iets niet meer leuk vinden. Maar na echt 1x roepen dat dit de holy grail is⊠doe eeeeeeven normaal zal ik maar zeggen.
En waar op Dumpert dan commentaar over te lezen was 
Dat laatste. Mijn moeder was laatst aan het vertellen hoe ze nóóit problemen met ons had als het ging om eten. Terwijl er zeker twee jaar lang iedere avond drama aan tafel is geweest omdat mijn broer een flintertje groente op zijn bord had ontdekt đ€·
Ik lees twee kleuters in dit verhaal
Ik zeg niet dat haar ouders haar daarop mĂłeten aanspreken.
Ik vroeg mij gewoon hardop af of haar ouders dat wellicht ook doen. Ik zou mij doodschamen als mijn dochter dat soort aanstellerij met grote regelmaat online of ĂŒberhaupt zou tentoonstellen.
Als ik mij zo zou uiten zouden mijn ouders mij zeker weten aanspreken. Als in â zo is een leven met kinderen nou eenmaal, deal with itâ.