Mommybloggerstopic #8

Echt…

Wauw.

1 like

Even een kleine follow-up van de discussie die hier laatst ontstond over Zuid-Afrika, naar aanleiding van bruilofts tripje van Rachel van Sas / De Huismuts daarheen:

14 likes

Ik geloof trouwens ook echt niet dat Tien nog maar net weet dat ze zwanger is. Je gaat toch niet een test online knallen terwijl je het later nog aan familie moet vertellen? Met oud en nieuw zei ze zoiets geloof ik. Dat ze de familie hadden ingelicht. Is gewoon marketing. Hun selling point is toch gewoon dat zij :sparkles:lekker gek en chaotisch :sparkles: is? :crazy_face:

Maakt mensen lekker nieuwsgierig, hebben het weer over je, meer volgers, etc. En dan nog die suggesties over dat het een tweeling zou zijn. Zou mij niks verbazen als ze t allang weet en hiermee de spanning mooi opbouwt

7 likes

De eerste die dat tegen mij zegt krijgt na afloop de placenta tegen zijn hoofd gesmeten

12 likes

En dan nog niet begrijpen waarom iedereen dacht dat ze positief op corona had getest bij haar aankondiging… Heeft zij nu echt niet door dat dit op een zelftest lijkt en een zwangerschapstest er standaard heel anders uit ziet.

2 likes

Precies dezelfde testen juist!

3 likes

Ik dacht idd ook dat het een coronatest was :joy: ken alleen de blauwe clearblue-testen van de reclame

4 likes

Ik lees voor het eerst hun achternamen hier hahaha!

2 likes

Ik zie Martine nog wel een eigen yoga/meditatie retraite ofzo opstarten, of dat ze beiden meer de coach of managerskant op gaan

3 likes

Ja maar dat zijn dan ook een van de enige testen in NL die er zo uitzien.

Haal effe leuke digitale clearblue voor die aankondiging

11 likes

En een kans missen om de draak te steken met tante C ?! Ongehoord

6 likes

Haha nee joh mAfKeZeN

6 likes

Ik was dit aan het lezen en dacht: eigenlijk willen ze gewoon dat ze iets eerder à la cynthia waren geweest, wordt Cynthia als voorbeeld genoemd.

Je kunt echt veel over Cynthia zeggen, maar ze heeft de boel slim aangepakt. Als je dit zo leest klinkt het ook een beetje als een treurig bestaan om nu redelijk tegen je zin in een online platform te moeten onderhouden en te zoeken naar wat dan wel.

13 likes

Inderdaad dat bedoelde ik ook, dat je zelf die link niet legt dat mensen gaan denken dat je covid-positief bent in plaats van zwanger met zo een test… Je kan dan achteraf toch echt niet verwonderd zijn dat mensen dit denken? Ofwel is het inderdaad met opzet gedaan om de draak te steken met corona

3 likes

Echt whyyyy ga je zoiets plaatsen als “mommyblogger?”

Je 2 jankende kids en dan zo een tekst eronder?
Heb alles ff onherkenbaar gemaakt om die reden.

WTF.

19 likes

Wtf, refereren naar je eigen kind als zo autistisch als een baksteen?? :sob::sob:
Hoezo ook 121 likes?

21 likes

Ja ik voel de stress maar de luiheid overheerst. :joy:

8 likes

Jezus wtf

2 likes

Je hebt hier precies niks aan als je niet weet wie dit zijn. Zit echt een beetje te staren naar een foto van een generic huiskamer met een caption waar ik de context niet van snap.
Als je zoiets post, zeg dan gewoon over wie het gaat of post het niet.

8 likes

Want je wilt het toch even met eigen ogen bekijken? Om vervolgens hier te posten dat het zo erg is?

7 likes