Ik snap dit deels wel in haar situatie, dan kun je altijd op dat tijdstip opstaan, wellicht vast een fles klaarmaken, begint gewoon je dag omdat je dat zelf besloten hebt, gevoel van controle en routine ofzo?
Snap alleen de post en alles er omheen niet zo met dat zweverige.
Nouuuu ik ben echt verbaasd over sommige reacties. Om 5.30 uur ongeveer gewekt worden is toch ook superkut. Ik wist dat dat kan gebeuren toen ik aan kinderen begon, maar voƩlen hoe zwaar dat is in je lichaam en in je hoofd is anders dan je er een voorstelling van maken. Ik kreeg daar letterlijk een verhoogde hartslag en adrenaline van wanneer ik in bed lag en ze werd zo vroeg wakker. Geen fijn gevoel. Er zijn tijden geweest dat mijn kind om 5.00 uur klaarwakker was, dat vond ik ook echt niet tof hoor. Niks aan te doen verder maar ik vond die periodes wel zwaar.
Al kies je zelf voor kinderen dan mag je dat toch zo voelen en zwaar vinden? Als je een puppy koopt en zindelijk moet maken en alles wat daarbij komt kijken heb je zelf voor die pup gekozen maar kun je dat nog wel als zwaar ervaren? Ik vind dit echt zulke vreemde reacties, wow!
Ja toen ik tentamens had en aan mān scriptie zat vond ik mān studie ook zwaar ook al was studeren mijn eigen keuze en hield niemand een geweer tegen mān hoofd
Nou, precies, dat!
Nog even over die vakantie van Elise, zag net op insta van Wouter dat ze 2 oppaszusjes ook maar mee hebben genomen naar Mallorca. Kunnen ze ook nog eens doen en laten wat ze willen. Ik ben helemaal niet jaloers hoor
Haha neeee! Omg wat een luxe, ben best jaloers hoor!
Zarayda heeft een āliveā opgenomen op insta met Kerst, o.a. over haar ziekenhuisopname door Corona. Best heftig want ze heeft blijkbaar meerdere doodsverwensingen en doodsbedreigingen gekregen⦠maar ze vertelt gewoon 3x lachend dat ze met āslangetjes in dār neusā in het ziekenhuis zat vanwege zuurstof.
Verder overigens geen doorkomen aan deze insta live met heel veel onnodig Engels taalgebruik tussendoor
Ik gun haar die luxe best, maar kan het gewoon niet rijmen met dat eeuwige geklaag hoe ZWAAR het is met een TWEE-LING.
Ja dat, en voor de meeste dingen in mijn leven die ik soms zwaar vind heb ik zelf gekozen
Huis onderhouden: ik koos er zelf voor om in een huis te wonen
Stress op het werk: ik koos zelf voor die baan
Ruzie met mijn man: ik heb er voor gekozen met hem te trouwen
Etc etc etc. Snap dat het allemaal niet te vergelijken is met het krijgen van een kind, maar daar kun je je echt niet op voorbereiden. Vind het oprecht heel knap dat er mensen zijn die aangeven dat ze ervoor kiezen om geen kinderen te krijgen (of iig niet nu) omdat het zo zwaar lijkt. Ik was wat dat betreft heel naĆÆef en dacht dat ik het wel even zou regelen
Maar het is echt wel heftig hoe het je leven overhoop kan gooien, en hoewel je idd zelf voor een kind kiest is de impact toch lastig te voorspellen (je weet het ook niet vantevoren als je een huilbaby krijgt en dat is alles behalve lollig kan ik je vertellen). Doet niks af van de liefde voor je kind, maar wie wordt er in godsnaam vrolijk van om 5 uur 's ochtends opstaan?
Cynthia
Echtā¦
Wauw.
Even een kleine follow-up van de discussie die hier laatst ontstond over Zuid-Afrika, naar aanleiding van bruilofts tripje van Rachel van Sas / De Huismuts daarheen:
Ik geloof trouwens ook echt niet dat Tien nog maar net weet dat ze zwanger is. Je gaat toch niet een test online knallen terwijl je het later nog aan familie moet vertellen? Met oud en nieuw zei ze zoiets geloof ik. Dat ze de familie hadden ingelicht. Is gewoon marketing. Hun selling point is toch gewoon dat zij lekker gek en chaotisch
is?
Maakt mensen lekker nieuwsgierig, hebben het weer over je, meer volgers, etc. En dan nog die suggesties over dat het een tweeling zou zijn. Zou mij niks verbazen als ze t allang weet en hiermee de spanning mooi opbouwt
De eerste die dat tegen mij zegt krijgt na afloop de placenta tegen zijn hoofd gesmeten
En dan nog niet begrijpen waarom iedereen dacht dat ze positief op corona had getest bij haar aankondiging⦠Heeft zij nu echt niet door dat dit op een zelftest lijkt en een zwangerschapstest er standaard heel anders uit ziet.
Precies dezelfde testen juist!
Ik dacht idd ook dat het een coronatest was ken alleen de blauwe clearblue-testen van de reclame
Ik lees voor het eerst hun achternamen hier hahaha!
Ik zie Martine nog wel een eigen yoga/meditatie retraite ofzo opstarten, of dat ze beiden meer de coach of managerskant op gaan
Ja maar dat zijn dan ook een van de enige testen in NL die er zo uitzien.
Haal effe leuke digitale clearblue voor die aankondiging