En een kans missen om de draak te steken met tante C ?! Ongehoord
Haha nee joh mAfKeZeN
Ik was dit aan het lezen en dacht: eigenlijk willen ze gewoon dat ze iets eerder à la cynthia waren geweest, wordt Cynthia als voorbeeld genoemd.
Je kunt echt veel over Cynthia zeggen, maar ze heeft de boel slim aangepakt. Als je dit zo leest klinkt het ook een beetje als een treurig bestaan om nu redelijk tegen je zin in een online platform te moeten onderhouden en te zoeken naar wat dan wel.
Inderdaad dat bedoelde ik ook, dat je zelf die link niet legt dat mensen gaan denken dat je covid-positief bent in plaats van zwanger met zo een test… Je kan dan achteraf toch echt niet verwonderd zijn dat mensen dit denken? Ofwel is het inderdaad met opzet gedaan om de draak te steken met corona
Echt whyyyy ga je zoiets plaatsen als “mommyblogger?”
Je 2 jankende kids en dan zo een tekst eronder?
Heb alles ff onherkenbaar gemaakt om die reden.
WTF.
Wtf, refereren naar je eigen kind als zo autistisch als een baksteen??
Hoezo ook 121 likes?
Ja ik voel de stress maar de luiheid overheerst.
Jezus wtf
Je hebt hier precies niks aan als je niet weet wie dit zijn. Zit echt een beetje te staren naar een foto van een generic huiskamer met een caption waar ik de context niet van snap.
Als je zoiets post, zeg dan gewoon over wie het gaat of post het niet.
Want je wilt het toch even met eigen ogen bekijken? Om vervolgens hier te posten dat het zo erg is?
Nou deze mevrouw post ook haar kind op het potje met een hele caption eronder met alle info over zn zindelijkheid.
Vind het vrij ver gaan en behoorlijk triest voor de kinderen dus ik ga het maar niet verder delen dan dit.
Of om de posts en het account te rapporteren? Niet dat het iets uitmaakt 9 van de 10 keer, maar toch.
Kwam op Instagram echt een mega wappie account tegen en wie volgde het: onze Tien
Onze? Ik distancieer me van wappietien.
Oké Tien van Wil dan
Same haha ik doelde meer “onze??”
Gewoon grapje
Ik las waptieten
Hahaha ik zie nu pas dat er dus niet wappietieten staat
Volgens 10 haar stories, wist ze zelf 2 weken dat ze zwanger was toen ze het deelde. Ze testte op 17-12 wat ze weer helemaal geweldig vindt, want het getal 7 zat er in. Het getal van de spiritualiteit oid ze zou nu bijna 8 weken zijn
De Huismuts post een video dat ze een hotel ter overname zijn gaan bezichtigen in Zuid-Afrika, ik voel een Wylde Z-A aankomen…