Sushi als borrelhap?
Ophouden nu.
Ja dit. Dan moet het zeker ook weer in de uilenburg ofzo
Jaa of in de korte put want dat is voor de echte locals !!1!1!!!
Nee maar iig één nieuwe horecatent om te gaan skippen.
Ik wil niet een stad waar ik niet eens meer zelf woon gatekeepen kaar omg wat vind ik het toch irritant hoe zij altijd praat alsof ze Den Bosch hoogst persoonlijk heeft ontdekt en uitgevonden. Ik denk dat ik het van iedere influencer beter had getrokken dan van haar.
Ja, alsof we er pas een jaar zijn ook
Ff een vraag naar jezelf sturen om een product te promoten:stuck_out_tongue_closed_eyes:
heeel toevallig ja:laughing:. Wel slim.
Ja dat denk ik ook! Niet alleen bij mommy bloggers/influencers, maar eigenlijk bij iedereen die die stickers ooit wel eens gebruikt
Oeps, ik heb dit heel vaak gedaan
. Bij ons hebben we de regel dat degene die als eerste zn bed uit moet s’ochtends, mag blijven liggen s’nachts. Uiteindelijk werd ze al snel 1, max 2 keer per nacht wakker maar zei ik vaak “ja jouw beurt, ik ben er al 2 keer uit geweest vannacht.”
Wist hij veel 
Samenvatting
Kom een week later even een gesprek binnen vallen joe
Toevallig die gekke djottawawee vrouw? 
Haha die volgt tien inderdaad wel.
De ex van Maike Beunk heeft nu een relatie met Anne Vedder (van de Vedder & Vedder sieraden twins). Je gaat je dan toch afvragen of dit al tijdens hun relatie speelde. Maike heeft toch een beetje door laten schemeren dat de breuk voor haar zeer onverwacht kwam en dat het iets met vertrouwen te maken had.
Hij heeft wel een duidelijk type in ieder geval.
Zag het inderdaad! Vroeg me precies hetzelfde af…
Maike zelf heeft ook ‘al’ een nieuwe relatie en dat schijnt ook haar vorige liefde te zijn. Zag bij anne vedder een zelfde soort verhaal
Ja die tijdlijn klopt ook niet helemaal van Maike en haar nieuwe liefde, zijn ex laat trouwens best veel los over hun relatie en dat klinkt ook niet best.
In tienvoud terug naar jou
Ja zij!! In tienvoud naar jou terug
ik wist niet of hier mensen ook op TikTok zaten.
Hahaha oeps, guilty
.
Toevallig wilde ik net deze tiktok komen plaatsen:
Wij snappen het niet, Tien haar tuin is gewoon dutch!!
Omg wordt dit onze reputatie in de wereld?