Bij Michelle staan de reacties uit op YouTube, betreft alleen de Dubai vakantie video’s … Is natuurlijk ook zo vervelend die negatieve reacties en hoe daarmee om te moeten gaan. Pffff zwaar leven hoor dat influencer zijn.
Ik hoop zo dat het een zevenling wordt … Want hoe mooi is dat, dat het universum beslist dat Tien er 7 krijgt omdat ze het getal zo mooi vindt. Krijg zo’n enorme kortsluiting van de symboliek welke in haar leven lijkt te zijn verweven met ALLES.
Gemiste kans dan dat ze dit niet postte toen ze 7 weken was.
Maarja 17 = 1+7 = 8 weken
ZwevenTien
God, want ja Zuid-Afrika heeft nog meer witte expats nodig die flink toeristengeld gaan cashen. Ze gaan dan vast 1 lokale medewerker inhuren uit een soort goodwill
John die het gras mag maaien, creating opportunities
Ja maar, jongens: daar kunnen ze écht het verschil maken.
En nu een bericht over een bar in Den Bosch beginnen
Jongens waar lezen jullie dit allemaal? Op insta zie ik echt niks
Het eerste zag ik ook niet, tweede is d’r nieuwste insta bericht
Sushi als borrelhap?
Ophouden nu.
Ja dit. Dan moet het zeker ook weer in de uilenburg ofzo
Jaa of in de korte put want dat is voor de echte locals !!1!1!!!
Nee maar iig één nieuwe horecatent om te gaan skippen.
Ik wil niet een stad waar ik niet eens meer zelf woon gatekeepen kaar omg wat vind ik het toch irritant hoe zij altijd praat alsof ze Den Bosch hoogst persoonlijk heeft ontdekt en uitgevonden. Ik denk dat ik het van iedere influencer beter had getrokken dan van haar.
Ja, alsof we er pas een jaar zijn ook
Ff een vraag naar jezelf sturen om een product te promoten:stuck_out_tongue_closed_eyes: heeel toevallig ja:laughing:. Wel slim.
Haha viel me ook al op. Denk heel vaak dat die vragen in vraagstickers zelf zijn ingeschoten
Ja dat denk ik ook! Niet alleen bij mommy bloggers/influencers, maar eigenlijk bij iedereen die die stickers ooit wel eens gebruikt
Oeps, ik heb dit heel vaak gedaan . Bij ons hebben we de regel dat degene die als eerste zn bed uit moet s’ochtends, mag blijven liggen s’nachts. Uiteindelijk werd ze al snel 1, max 2 keer per nacht wakker maar zei ik vaak “ja jouw beurt, ik ben er al 2 keer uit geweest vannacht.”
Wist hij veel
Samenvatting
Kom een week later even een gesprek binnen vallen joe
Toevallig die gekke djottawawee vrouw?