Mommybloggerstopic #8

Haha die volgt tien inderdaad wel.

4 likes

De ex van Maike Beunk heeft nu een relatie met Anne Vedder (van de Vedder & Vedder sieraden twins). Je gaat je dan toch afvragen of dit al tijdens hun relatie speelde. Maike heeft toch een beetje door laten schemeren dat de breuk voor haar zeer onverwacht kwam en dat het iets met vertrouwen te maken had.

3 likes

Hij heeft wel een duidelijk type in ieder geval.

5 likes

Zag het inderdaad! Vroeg me precies hetzelfde af…

Maike zelf heeft ook ‘al’ een nieuwe relatie en dat schijnt ook haar vorige liefde te zijn. Zag bij anne vedder een zelfde soort verhaal

2 likes

5 likes

Ja die tijdlijn klopt ook niet helemaal van Maike en haar nieuwe liefde, zijn ex laat trouwens best veel los over hun relatie en dat klinkt ook niet best.

1 like

In tienvoud terug naar jou

12 likes

Ja zij!! In tienvoud naar jou terug :joy: ik wist niet of hier mensen ook op TikTok zaten.

5 likes

Hahaha oeps, guilty :joy:.

Toevallig wilde ik net deze tiktok komen plaatsen:

Wij snappen het niet, Tien haar tuin is gewoon dutch!!

13 likes

Omg wordt dit onze reputatie in de wereld? :cry::cry::cry:

4 likes

Vliegen met kids is volgens Elise “de hel op aarde”, helemaal moeten landen op de Polderbaan, wat een drama! En dan ook nog 5 kwartier wachten op de koffers, vreselijk!
Tip 6 voor haar: blijf lekker thuis :wink:

7 likes

Ik vind haar meestal nogal overdrijven, maar midden in de nacht 5 kwartier met 2 huilende peuters wachten op je koffer lijkt me vrij kut :sweat_smile:

19 likes

Aah gossie, ik krijg al bijna medelijden met haar. Toch niet helemaal zen door om 6 uur op te staan…

5 likes

Ja mij ook… en ze zegt er ook nog bij ‘wat doe ik jullie aan?’ Denk dat ze wel twee keer nadenkt bij het kiezen van de vliegtijden de volgende keer (al valt er soms niet veel te kiezen).

2 likes

Ik vraag me af wat Wout dan aan het doen was. De een pakt de ene peuter en de andere de andere, zou ik denken. En dit had ze van te voren ook wel kunnen inschatten. Ze vliegt toch vaak?

5 likes

First world problems…

5 likes

Ik ging er vanuit dat het met gewoon even oppakken niet opgelost was, anders was er geen probleem lijkt me.

5 likes

Geen idee of de huismuts hier thuis hoort maar denk het wel. Ze is net terug uit ZA en ben heel benieuwd of ze in quarantaine gaat.

Iemand in mijn eigen kring moest er vanwege familie omstandigheden heen en ging na thuiskomst in quarantaine volgens de richtlijnen

3 likes

Ze had gewoon ook Het Wylde Pad, Preston Palace, Roompot of Centerparks kunnen boeken. :upside_down_face:. Of gezellig naar Bakkum.

Eet je graag spruitjes?
Wat toevallig dat je dit vraagt, want dat staat vanavond op het menu. Hak heeft een leuke kortingscode voor jullie DEVRIENDELIJKEGROENTE waarmee je online 25% korting krijgt op doperwtjes of sperzieboontjes. Let op: de code geldt niet voor linzen.

7 likes