Mommybloggerstopic #8

Hahah “op de polderbaan nota bene”, die baan ligt er toch vlakbij, is dat echt zoveel langer? Ik had er nog nooit van gehoord maar door deze tekst dacht ik even dat ze vanwege ruimtegebrek een reservebaan in flevoland hadden ofzo :clown_face:

6 likes

Haar oudste dochter gaat alweer naar school dus van quarantaine geen sprake.

8 likes

Ze is gewoon d’r kinderen naar school aan het brengen dus nee

4 likes

Volgens mij hoef je als je onder de 12 bent niet verplicht in quarantaine ook al kom je uit een zeer hoog risico gebied. Het wordt wel dringend aangeraden, zeker als je ook gezond verstand gebruikt hoe snel de besmettingen rondgaan op de school.

3 likes

De polderbaan is wel echt kut. Is nog zeker een kwartier taxiën naar de gate

18 likes

Oh dat is wel vervelend dan, lijkt dichterbij.

Naar zichzelf in de spiegel aan het kijken 💁🏻

En niet te vergeten dat er ook 2 nannys mee waren

32 likes

Haha ze typt wout was er gelukkig om mij te sussen en gerust te stellen.

1 like

Haha hij zou toch zijn kinderen moeten sussen.
En idd @Samsam wat deden de nannys dan? Elkaar sussen?
Vind het maar een opgeblazen verhaal. Ze is zo ontzettend geprivilegieerd met zoveel hulp en dan nog zeiken.

18 likes

Whut 2 nanny’s wauw….

2 likes

De 2 oppas zusje die ook in Amsterdam geregeld babysitten. Ik denk dat ze met 2 zijn omdat het voor die zussen dan ook gewoon leuk is om op vakantie te gaan. Niet zo zeer dat ze er persé 2 nodig hebben.

2 likes

Hoe lang de kofferband bij Schiphol duurt is ook wel echt de hel op aarde. Vergeleken met andere luchthaven zoooooo tergend sloom

7 likes

Ze hebben een tweeling he. Weet je wel hoeveel werk dat is.

3 likes

Kan je beter dit hebben:

Moet zeggen dat ik het voor zo’n groot vliegveld vaak wel mee vind vallen.

6 likes

Ik vind het nog knap om om middernacht op de Polderbaan te landen en dan alsnog in 2u je beide kinderen al slapend in bed te hebben. Doen ze ondanks het geklaag toch nog mega snel.

5 likes

Wat is nou het hele probleem van het landen op de Polderbaan. Je wordt toch sowieso naar de gate gebracht en je zit dan gewoon nog in het vliegtuig, is toch niet anders dan je normale vlucht?

5 likes

Nee je moet dacht in een busje overstappen met twee peuters, een man en twee nannys. Is heel pittig.

27 likes

Het duurt wel echt vrij lang tot je bij de gate bent, maar ben het met je eens dat het nou ook weer niet zo erg is dat je erover moet gaan zeuren

3 likes

lekker zeuren over luxeproblemen dit

41 likes

Het is inderdaad een first world problem maar het is alsnog kut. Als je de grond raakt ben je gewoon blij dat je reis erop zit en ineens zit je nog drie kwartier in dat vliegtuig (oké geen idee hoe lang het duurt maar zo voelt het). Vooral 's avonds is het gewoon kut.

1 like