Mommybloggerstopic #8

Landen op de Polderbaan is als landen op Haarlem international airport.

Samenvatting

Kijk maar na op Google maps: de Polderbaan ligt ter hoogte van Haarlem, waardoor je dus eigenlijk van Haarlem naar Hoofddorp taxiet.

19 likes

Is echt luxeproblemen, maar na een lange vlucht wil ik gewoon naar huis, niet nog een halfuur in de gore droge lucht van het vliegtuig.

20 likes

Pfff vliegen naar Malaga is 2,5 uur, dan kan dat kwartiertje taxiën er ook wel bij toch?
Als je tegenwind had gehad en daardoor een kwartier langer vliegtijd zit je daar toch ook niet over te klagen?

8 likes

Het is vooral tussen je oren, denk ik. Al is 45 minuten extra ook wel vervelend, vooral als je 's nachts vliegt, wil je gewoon je bed in.

Maar denk dat het meer zit in “oh we zijn geland we zijn er bijna”, en dan nog die extra tijd. Zelfde als in de auto, als je er bijna bent, ben je het ook bijna zat.

2 likes

Maar je mag toch best klagen. Niemand zegt dat haar groot onrecht is aangedaan, ze vraagt niet om een vergoeding. Ze klaagt gewoon. Ik klaag al als het regent ‘s ochtends.

21 likes

Gelukkig geeft Nederlands weer ons genoeg reden om te klagen :+1:

10 likes

Hoe werkt dat dan met de polderbaan? Dan landt je en dan moet je nog even rijden? Dan kan je toch gewoon verder met je film of gaat iedereen dan al staan? Hoe lang rij je normaal dan?
Sorry veel vragen maar ik wist helemaal niet dat dit een ding was

5 likes

Nou dat! Dat is echt mijn nummer 1 irritatie in het leven: mensen die al staan als het vliegtuig net de grond geraakt heeft, vaak al met de handbagage in de hand en wanhopig wachtend op mobiel bereik. Sta je dan tijdens het kwartier Polderbaan.

16 likes

Taxietijd wordt meegerekend in vluchtduur.
Dus je gaat van Amsterdam naar norwich. Volgens de website 50 min vliegen. Maar dat is inclusief 15 min taxien naar de Polderbaan.

7 likes

Ja staan die mensen zo onder de bagagerek:

84 likes

Normaal kan je binnen 5 minuten al bij je gate zijn na landen. Ik denk gemiddeld 5-10 minuten. De polderbaan is wel uniek omdat het echt ver ligt (5 km geloof ik) en ja dan moet je inderdaad nog 15 minuten naar de gate rijden, gaat best langzaam.

Je kan gewoon verder met je film en mensen mogen niet staan. Het is meer iets wat tussen je oren zit denk ik? Ik heb zelf ook altijd dat als we geland zijn dat ik er dan het liefst zo snel mogelijk uit wil haha.

4 likes

Als ik het zo lees denk ik ja je bent er pas als je er bent toch? Maar kan me voorstellen dat je gewoon graag naar huis toe wil

8 likes

Wat leuk, Sarah Rebecca is in verwachting van een tweede kindje.

14 likes

Nou ze loopt nu al continu te klagen dus dat wordt nog wat.

13 likes

Bij TUI werd er binnen Europa standaard +20 min aan de vluchtduur toegevoegd ivm vertragingen of inderdaad polderbaan. Klanten vinden het 99% fijn om iets eerder te landen. Buiten Europa was dit overigens +40 min.

7 likes

Eerste buikfoto check!

9 likes

Ahhhh dat dacht ik al omdat Marco alleen een wijnglas voor zichzelf inschonk met hun kerstdiner! Enneee indd elke week 1 buikfoto en 1 filmpje indd

2 likes

Precies wat ik dacht…

7 likes

Hahaha ik zei al tegen iemand: die moet wel in verwachting zijn met al dat gejenk de laatste tijd (inclusief fotos van jenk gezicht)

3 likes

Onze K.elly is weer eens een weekendje weg geweest naar CenterParcs (want: ze is ambassadeur). Hoe vaak zij en haar gezin tijdens de afgelopen 2 jaren vol corona perikelen weekendjes weg zijn geweest, tenenkrommend.