Normaal grijp ik iedere kans om Kelly stom te vinden met beiden handen aan hoor, maar een huisje huren in Nederland met je eigen gezin is toch niet tegen de coronamaatregelen in?
Nee is toegestaan uiteraard maar hoe vaak ze weg is gegaan daar verbaas ik me wel over. Op veel vakantieparken is niks aan, veel is dicht en waarom steeds die behoefte om weg van huis te zijn. De hond wordt ook steeds naar het asiel gebracht tijdens deze weekendjes. Leuk voor dat beestje. Ze waren in België trouwens.
Nou, ik vind dit wel zeuren om het zeuren hoor. Met kleine kinderen kan ik me helemaal voorstellen dat je graag even een nieuwe omgeving wilt, die dagen waarin je eigenlijk niks kunt doen duren al zo lang. Dan kan het al heel leuk zijn om in een nieuwe speeltuin op zo’n park te spelen (waar verder nu door de maatregelen geen hond is denk ik) en voor Centerparcs reclame dat ze laat zien wat je met dicht zwembad wel nog kan doen op zo’n park nu.
Je geeft zelf het antwoord denk ik: omdat ze ambassadeur is en op die manier geld verdient?
Omdat je, met kleine kinderen thuis, je ook gewoon tegen de muren op kunt lopen uiteindelijk en iets anders uit je raam zien al een hele opluchting is? Het is Center Parcs he, niet voor de duizendste keer naar Dubai.
Je hoeft toch niet met ze mee te gaan? so what. Lijkt mij ook wel fijn om even weg te zijn uit huis met je kids:ok_hand:
Liever 20x Center Parks dan 1x Dubai
Je kunt Kelly zonder puntjes typen want als je Kelly op Google intypt kom je nooit uit op dit forum
Weekendjes weg heb ik nul mening over, maar mensen die zo vaak op vakantie gaan zonder hun hond… Neem dan geen hond als je niet bereid bent om je leven erop aan te passen.
Was even wel in twijfel waarom ze Kuu Er schreef
Idd en zat plekken waar je hond wel gezellig mee mag. Geen reclame voor center parcs
Nog nooit van gehoord. Neem aan dat ze bedoelt misselijk zijn/overgeven oid?
Zo ik dacht even dat ze iets héél anders bedoelde
Ze bedoelt denk ik over haar huig gaan, idd kotsen
Het ergste heeft ze achter de rug. Ze vergeet dat het kind er nog uit moet volgens mij
Hahaha en zeker het laatste trimester wanneer elke dag een dag teveel is, gevolgd door een weeënstorm, bevalling en dan maanden van slaaptekort.
Dit is toch ook niet altijd zo?
Elke zin analyseren is ook wel een kunst
Heeft ze nu ook al dezelfde bril als Wil?
Ja en die heeft dezelfde als Cynthia…
Ik ga stuk.