Ze bedoelt denk ik over haar huig gaan, idd kotsen
Het ergste heeft ze achter de rug. Ze vergeet dat het kind er nog uit moet volgens mij
Hahaha en zeker het laatste trimester wanneer elke dag een dag teveel is, gevolgd door een weeënstorm, bevalling en dan maanden van slaaptekort.
Dit is toch ook niet altijd zo?
Elke zin analyseren is ook wel een kunst
Heeft ze nu ook al dezelfde bril als Wil?
Ja en die heeft dezelfde als Cynthia…
Ik ga stuk. 
Wat zijn ze toch lekker uniek hè
Dit doet mij denken aan dat korte kapsel van Cynthia vroeger dat Willemijn ook van haar had nagedaan
Ohja! Ik kan me dit nog herinneren maar kan me niet meer herinneren hoe dat er bij Willemijn uit zag, is daar nog ergens een foto van te vinden?
Was dit niet zoiets als dit, met een kant langer. Weet wel dat ik toen de gelijkenissen minimaal vond haha
Verveelde me even, dus even Instagram door gescrolld
Wow. Wil heeft wel een lineaire glow up gehad sinds de start van haar kanaal tot nu lol.
Ik ben op zoek naar een leuk kado voor mijn kind die komend weekend 1 wordt ( ja ben er erg laat mee…), dacht zelf aan duplo, houten diertjes, een muziekinstrument voor kinderen,
maar waar ik nou werkelijk waar nog nóóit aan heb gedacht is:
een make up tafel met makeup spullen van hout….
Voor een 1 jarig kind !!! ( een meisje… je zou het niet denken).
Geïnspireerd door Michelle Bollen.

Haha ja hier heb ik ook vrij hard om gelachen. De genderrollen zijn nog zeer aanwezig in dat huishouden… ook zodra de baby 3 haren had elke dag een speldje in enzo
Hallo ‘dit soort cadeautjes in huis zijn nieuw’ ja, jongetjes hebben geen kaptafels dat weet je toch🤪
Mijn baby wordt ook aankomend weekend 1
. Wij hebben ook gisteren pas cadeau besteld, een loopfiets.
Hij krijgt ook nog een keukentje van familie , vond m’n vriend eerst ook alleen voor meisjes maar ik vind dat dikke onzin 
Ik heb gister heerlijk nagels gelakt met m’n zoon. Heb je geen dochter voor nodig idd😂
Mijn man lakt altijd de nagels van onze dochters omdat ik dat niet leuk vind om te doen en hij wel🤷🏻♀️
Wij hebben ook een keuken voor onze zoon. Is echt een hit. Kookt alles voor mamma. Zet voor m’n koffie klaar. Goede opvoeding haha.