Hahahahah guilty! Dit deed ik ook bij mijn zoontje en die kon daardoor al vroeg letters herkennen. Maar ik snap dat je denkt: mens doe normaal, dacht ik voorheen ook🤣. Als ik dit dan lees moet ik bekennen dat ik zelf net zo ben. Als je vervolgens “resultaat” daarvan ziet ga je het alleen maar meer doen. Sorry not sorry…
Ik verlies mij deze ochtend weer in Monica Geuze vlogs en ik moet zeggen: ik vind haar echt gezellig moederen. Geen overdreven gedoe, corrigeert wel waar nodig. I like it
Ik praat zelfs zo tegen mijn hond…
Die reels van Elise, hoe krijgt zo’n vrouw het uit haar toetsenbord. En nu wordt ze lekker genamed en geshamed 
Jeeeeee wat een treurig mens ben je dat je dit soort berichten stuurt naar andere mensen
.
Echt nog een reden waarom ik geen influencer zou willen zijn, mijn fragiele ego kan dit soort shit echt niet aan.
Volgnes mij is die vrouw haar account nu “gehackt”.
Die verdomde hackers toch altijd
hahaha. Sorry, maar ik schaam me echt in die vrouw haar plaats. Hoezo ga je als volwassen vrouw zo’n nare berichten sturen naar iemand, om dan te liegen dat je gehackt bent. Zie nu dat dit haar Instagrambio is: “Mijn account is gehackt! Excuus voor alle narigheid uit mijn naam!”. Ja joh, alsof hackers die haat naar Elise gestuurd hebben.
Wat een doorzichtige smoes. En wat een triest iemand. Groot gelijk van Elise om haar met naam te noemen.
Echt irritant die ‘mommybloggers’ (met name de ‘boys moms’ die steeds beschrijven hoe pijnlijk de leus educate your son is. Rot toch op.
Michelle Bollen heeft er een hele goede post over geschreven, vind ik. Met precies de vinger op de zere plek (wat mij althans): ze schrijft dat het je ook kan overkomen als je sterk bent en prima voor jezelf op kunt komen. En dat het niet nodig zou moeten zijn om onze dochters dit bij te brengen.
Als je gehackt bent, dan kan je je bio toch ook niet meer aanpassen?
Is ook weer een mooi voorbeeld van “how can I make this about me.”
Nederland: vrouwen worden structureel benadeeld door machtsstructuren en seksueel grensoverschrijdend gedrag, doe iets aub
Mommybloggers: jE BeLeDiGt mIjN 56 mAaNdeN oUdE zOoN
Hahaha vooral die 56 maanden 
Pffff, wat een gezeik om niks. Mijn zoon draagt heel graag nagellak en daar krijg ik ook zo’n bizarre reacties op. ‘Ach, hij komt er vanzelf wel achter hoe het zit!’ Uhh hoe wat zit? Waarom mogen mannen geen nagellak of make up dragen? En waarom mag dat meisje geen ‘jongenstrui’ dragen (het is een simpele hoodie ffs). Zo vermoeiend.
Nou, Tien is niet zwanger van een tweeling. Ik mis toch wel een link naar het getal 1 in haar post.
En 2 + 1= 3, en dit is haar derde kindje. En dan is het ook nog eens zo dat 3 x 2 + 1 = 7, het magische getal!
Ze vond dit waarschijnlijk zo overduidelijk dat ze het niet de moeite vond om het te zeggen.
omg gelijk weer rillingen
Scarlet en Joyce delen iets over dat alles weer open gaat en bijna alle reacties zijn van mensen zonder QR code