Hahaha precies mijn gedachten. Zij is echt mijn irritainment en denk wel eens: waarom kijk ik weer naar hoe dit kleine meisje in hetzelfde nudepalet op de commode zit met een bruin haarspeldje? En voor mijn gevoel lees ik bij haar ook elke dag hetzelfde en ook zelfde poses voor de spiegel. Maar blijkbaar vind ik het toch leuk genoeg om te blijven volgenš¤·š¼āāļø
Ik vind persoonlijk dat ze net iedereen willen overtuigen van hun nog steeds passionele verliefde relatie. Des te meer dat dit bij mij als fake overkomt. Maar wij hier zijn niet zo klef met elkaar, misschien dat ik er daarom minder goed tegen kan⦠ik heb geen kriebels als manlief thuiskomt van zijn werk, en dat ik zoals een puber die bepaalde gevoelens nog heb. Maar dat wilt niet zeggen dat wij āslechtā bezig zijn. Van waar die behoefte toch om onder elke foto zo een uitgebreide filosofische caption neer te schrijven
Same! Volgens mij is ze heel erg naar haar USPās aan het zoeken als mommy influencer zijnde. Enerzijds probeert ze de Monica Geuze uit te hangen met dure tassen, veel luxe/dure spullen laten zien. Anderzijds probeert ze te inspireren met lange, āpersoonlijkeā verhalen en levenslessen onder haar posts a la Lois Kruidenier. Maar dan de wannabe versie. Want Lois vind ik echt top en kan heel goed schrijven.
Is het de verjaardag van guusje?
Ja
Och, wat een moeilijke dag zal dat voor haar en haar gezin zijnā¦
Daar heb je toch geen last van. Als het kind nou oncontroleerbaar gedrag toont, hele nacht huilt etc kan ik mij wel voorstellen dat het hotel niet staat waar het voor moet staan.
Eens, het is ook mijn eigen verjaardag vandaag maar toch moest ik meteen aan Guusje denken. Voelt heel dubbel ofzo, ondanks dat ik hen niet eens ken.
Dat van die insta kan ik snappen. Zij zal vast door allerlei random shitinstaās gevolgd worden. Dan zou ik een specifieke verkoopinsta er ook tussenuit gooien.
Ondanks dat je er misschien geen last van hebt zou ik wel not amused zijn als ik een adults only hotel boek (voor de meeste mensen zal dit toch wel een bewuste keuze zijn) en er dan toch kinderen blijken te zijn.
Op dat moment, maar die baby gaat vroeg of laat wel huilen. Of misschien zitten er ook wel mensen met een onvervulde kinderwens die zoān hotel boeken omdat ze kleine kinderen overal zien confronterend vinden. Weet jij veel. Ik vind het vrij asociaal om kinderen mee te nemen naar een adult only hotel, en snap ook echt niet waarom dat hotel dat accepteert. Maak je hotel dan gewoon openbaar.
Al was het wel een verkoop pagina, zij leeft toch van de spon? Dan sla je een eventuele samenwerking af op die manier?
Exact! Onze kinderwens was op een punt anderhalfjaar onvervuld en hebben toen expres een adult only 18+ geboekt zodat we echt geen kleine kinderen zouden zien. Dat was echt heel fijn!
Maar dat dat hotel pretendeert adults only te zijn maar alsnog de familie Bollen toelaat is toch niet Michelleās schuld? Dan moet het hotel maar beter handhaven. Het is niet alsof ze - surprise - spontaan met 3 kids aan komen zetten.
Nou ja, als een hotel zegt adults only te zijn dan boek je toch gewoon niet als je met kinderen komt? Je hoeft niet altijd de uitzondering op de regel willen zijn
āt is wel apart. Want ik kan niet eens boeken met kinderen. Dus ik snap het niet, denk ik
Verveel me, even opgezocht, maar op Expedia kan ik dat hotel gewoon met kinderen boeken. Staat zelfs in de omschrijving ā kindvriendelijkā.
Ik zou daarentegen nooit naar een accommodatie gaan waar alles spierwit is met 3 paar kinderklauwen maar dat terzijde.
Ohjoh, dan is dat veranderd!
Ik ben in elk hotel not amused als er kinderen zijn, vooral als ze van mezelf zijn
Gaat ook niet om last van maar dat er blijkbaar voor sommige mensen uitzonderingen worden gemaakt op basis van wat?