Mommybloggerstopic #8

Ze gingen naar een groter kantoor.
Maar voor Elise en Vita er in zaten was het het kantoor van Noor. Dit pand wordt wel snel gehuurd en weer doorgegeven. Ik heb eerder de indruk dat het geen super goede plek is.

1 like

Een groter kantoor🙄 voor wat, ze doen er nu al nauwelijks iets

10 likes

Misschien eentje met een betere keuken en eigen sanitair?
Want inderdaad: waarom zou het groter moeten zijn?

Ik denk dat het geen ideaal kantoor is, maar wel goed voor eventjes gezien de vlotte doorgave.

2 likes

Volgens mij stond op booking.com wel dat het adult only js

3 likes

Zij vertelde zelf dat er voor hun steeds een uitzondering wordt gemaakt. Misschien is inmiddels het beleid van het hotel veranderd, maar anders zou die opmerking van haar nergens op slaan.

2 likes

Heb het toch nog even nagezocht. Want leek me oprecht leuke plek. Maar booking zegt dat ik niet kan boeken en expedia is niet duidelijk

3 likes

Yes :crazy_face:

2 likes

Niet duidelijk = understatement

7 likes

Kylie Jenner is bevallen op 02-02-2022. Tien is vast jaloers.

63 likes

Maar in 02-02-2022 zijn 3 nullen, en 2+2+2+2+2= TIEN.
Dus ik vermoed dat ze in de ontkenningsfase zit.

19 likes

Ik vind deze grappen nog vermoeiender dan Tien zelf

15 likes

Jij vind alles hier vermoeiend.

51 likes

We moeten de sfeer er toch een beetje in houden in dit topic :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Vooral jou

6 likes

Zo cringewaardig: Rachel die op de tafel staat te dansen op insta op het ‘Wylde weekend’ aan te kondigen. Zij promoot zichzelf echt als wylde gekke meit maar het ziet er eerder uit als tena lady weekend.

(Geen disrespect voor tena lady uiteraard.)

52 likes

Proest :laughing:

4 likes

Wedden dat de influencers wel genoeg tena lady hebben? :rofl:

5 likes

Mijn hersenspinsel over Michelle en Koen.

Ze hebben nu natuurlijk een compleet andere dynamiek dan vóór het werk als reclamezuil.
Eerder werkte Koen best veel volgens mij bij het familiebedrijf, terwijl Michelle parttime werkte en ook veel thuis met de kinderen alleen was. Dan was het weekend vooral gericht op het gezin.

Nu is hun gezin hun verkoopstrategie, is Koen veel meer thuis en brengt Michelle met haar Instagram geld in het laatje. Koen mag een beetje ‘mooi en knap’ wezen.
Logischerwijs zit je dan veel meer op elkaars lip, maar de dynamiek in je relatie is dan ook best wel omgegooid. Kan me voorstellen dat bijv. ruzies daardoor anders zijn of vaker voorkomen.

5 likes

Absoluut! Net zoals dat veel koppels een relatiecrisis kregen tijdens de lockdowns door vaak samen thuis te zijn. Het tegendeel bestaat natuurlijk ook, koppels die elkaar net “terugvinden” door het vele samenzijn

5 likes

Ik vind dat dansen op de tafel nog mild vergeleken met deze IDIOTE pet. Kom op hee.
afbeelding

40 likes