Geeft me vooral wannabe Coachella-vibes. Vind het ook ontzettend onprofessioneel over komen, zelf volledig van de kaart in je eigen bedrijf op de tafel dansen terwijl je zoiets juist moet overlaten aan je gasten.
Heel goed, want niet alleen vrouwen kunnen last hebben van incontinentie.
Wat veel haat (jaloezie?) altijd op deze feestjes! Waarom? Elke x als het voorbij komt op Insta komen er hier afkeurende berichten.
En over wat? Dansen op de tafel kan niet meer als 30 +er? Of een belachelijke pet? Wat een afgunst joh.
Ik ben een x op het Wylde weekend geweest, en ja… de Amsterdamse kliek is vrij heftig maar daarentegen kan ik jaloers zijn op Rachel die geniet van alle mensen om haar heen en van het leven een feestje maakt.
Dat ze feest moet ze natuurlijk lekker zelf weten, alleen maar leuk voor haar. Maar zij zet zo’n ongeloofwaardig type van zichzelf neer. Iedere influencer wil natuurlijk een bepaald imago uitstralen maar bij haar ligt het er i.m.o. gewoon te dik bovenop. Daarnaast doet ze altijd alsof ze dingen die al honderd jaar leuk zijn (festivals, kamperen, den bosch) hoogstpersoonlijk heeft ontdekt. Ze is gewoon het boegbeeld van gentrificatie en daar is in mijn ogen van alles mis mee.
Kruisje zit rechtsboven natuurlijk, maar goed ze heeft ook wel leuke posts af en toe.
Deze story geeft mijn beeld van Rachel haar feestjes in elk geval goed weer. Er is een performance bezig en wie klimt er op tafel om zelf een showtje er naast te doen?
Ik zou echt geld toegeven om nooit naar zo’n feestje te hoeven. Niet eens om het feestje zelf, maar als ik iets haat op feestjes is het dat mensen zichzelf vooral ook zo leuk, cool, edgy vinden. Dat iedereen de persoon naast zich aan het filmen is met precies diezelfde semi nonchalante ‘oh word ik gefilmd’ danspas.
Haha dat vind ik altijd zo typisch. Net als van die dagcremes ‘for man’ met zo’n extra stoere verpakking in blauw.
Dat ze dát nog niet uitgevonden hebben
De nieuwste post van EliseJoanne raakt me echt. Prachtig kamertje en wat een gemis moeten zij voelen
Echt inderdaad. Vind het zo knap hoe ze elke keer weer zulke mooie woorden kan vinden, snijdt echt recht door je hart heen.
Ik vind de insta van Elise joanne zo zielig. Het verdriet is zo groot en ze kan het zo mooi omschrijven. Ik heb echt met ze te doen. Zo verdrietig dat ze hun lieve kleine meisje moeten missen.
Ja zo irritant. Ik zag pas ook tissues van Kleenex voor mannen. De verpakking is natuurlijk donker en de tissues zijn “man size”
En nog erger… tandpasta voor mannen. Oja want hun tanden zijn natuurlijk anders??
Tissues voor mannen doe normaaaaal zeg, mijn neus is trouwens echt wel groter dan die van menig man mag ik nu ook een stoere zakdoek?
Dit lijkt een begin van een dumpert filmpje…
Ik ga stuk…en het enge is dat mensen dit verzinnen omdat ze weten dat een bepaalde groep mensen hier gewoon intrapt.
Vraag me af of er ook WC papier voor mannen bestaat.
Misschien te druk met de boysssss omdat foute wout in t buitenland is
Ja die ken ik, en zo lief van ze want in maart hadden ze 1 hele maand een vrouw op de verpakking ivm vrouwendag op 8 maart Echt thank god dat we bedrijven hebben die zich zo goed inzetten tegen seksisme enzo