Here we go again
2 hoofden en 3 benen, klaar.
Ik moet hier werkelijk zo hard om lachen. Ik voel deze reactie gewoon tot in mân botten
Knap dat ze dit precies om 22:33 post als ze toen pas toevallig de tijd zag. Als een razende roeland binnen een minuut klaargezet
Kindje in haar buik moet wel dyscalculie krijgen op deze manier.
Lijkt me echt dood en dood vermoeiend als je elke keer zo âalertâ bent op alle getallen die je ziet en daar iets van moet vinden of achter moet zoeken. Pff
Maar ohh wat zijn we toch spiritueel
Sarah Rebecca deelt een troll account dat steeds stomme reacties achterlaat op yt. Oa over haar stopwoorden en Marcoâs baard. Bij dat account staan allemaal âsexyâ accounts waarop hij/zij/hen geabonneerd is. Vraag je je toch af waarom hij/zij/hen dan op Sarah geabonneerd is? Vanwege A? Als je zon creep account tegenkomt is het toch des te meer reden om je kind niet meer in beeld te brengen
Nou ik vind het wel bijzonder hoor, het wordt niet elke dag 22:33 dus je verwacht dit gewoon niet.
Zo, die is wel erg ver in de spiritualiteitsfuik gezwommen.
Ik denk dat ze even moet aarden. Gewoon echt even op blote voeten contact maken met Gaia/moeder natuur/de kosmos.
Dat kan het beste in haar eigen achtertuin. Na 2 stappen in de tuin heeft ze waarschijnlijk al 3 keer een pijnlijk grindsteentje onder de voeten gehad. Dat schudt haar vast weer wakker.
Ik zie haar gewoon vanaf 22:30 klaarzitten met haar telefoon in de aanslag om dit memorabele moment vast te leggen.
Nee, want die zijn afgerond, dus die doen geen pijn aan je blote voeten.
Dus zij is de mol!
Ik heb ooit een vleermuis op mijn slaapkamer gehad die cirkels boven mijn hoofd draaide en de volgende dag rekende ik boodschappen af aan 66,66euro. Even dacht ik toen wel wtf! Maar om nu zo continu op die dubbele cijfers te gaan zitten letten⊠Pffff Jezus, niets beters te doen zeker? Waar is de Tien ten tijde van LLG. Ik heb altijd met plezier naar hun filmpjes en New York vlogs gekeken, maar nu is ze wel helemaal doorgedraaid
Gedoemd tot een tweeling in de toekomst.
Ik vind het altijd zo narcistisch om te denken dat ~het universum~ ene fuck geeft om jou en je ~ziel. Je bent zo fucking irrelevant.
Voor de planeet ben je gewoon een consequent aftakelend hoopje cellen dat uiteindelijk zal ophouden te bestaan, net als dat het voor je geboorte niet bestond. De stand van de maan, zon, sterren zijn al miljarden miljoenen triljoenen jaren een ding, dat heeft echt geen invloed op hoe jouw stervende ziel net een fractie anders is dan die van alle andere miljarden stervende zielen in de wereld
Wat deprimerend dit đ„Č
Narcistisch, toe maar⊠maar ik snap waar je heen wilt.
Mijn specialiteit
Oh shit nu moet ik aan Peter Scheele denken met zân degeneratietheorie.
Zoek maar eens op als je t niet kent, itâll blow your mind.
Haha tien die enorm zit te wachten tot het eindelijk 22.33is om deze foto te plaatsen:
Yesss!!!
En ik zit er klaar voor zaterdagochtend stipt om 6.30 hoor!