De twins natuurlijk!
Haha fout?
Ja fout als in irritant, cringe etc
Fijne 22:33 iedereen!
Shit zeg. Ik keek pas weer om 22:46. Gelukkig is 4, 2+2 en 6, 3+3. Dus eigenlijk nog beter
Zo deprimerend deze gedachte (besef) altijd
Jammer wel dat die moeder niet een beetje door geperst heeft om 22.22 nog te halen.
Ja dit vraag ik me ook altijd af. Had laatst een kaartje zonder centimeters en ponden en vond dat erg verfrissend. Waarom is het boeiend om die informatie te krijgen, snap het echt niet. Elk ander moment in iemands leven dat je daarnaar vraagt zou het ongepast zijn.
Volgens mij is dat vanuit eerder dat je dan makkelijker de maten kon gokken voor kleren als kraamcadeau.
Mag je zelf beslissen natuurlijk
Alhoewel andere mensen altijd overmatig nieuwsgierig naar het geboortegewicht zijn. Ik denk stiekem dat het een soort ramptoerisme is, zo van: “4200 gram! Dat moet een pittige bevalling geweest zijn!”
Vrienden van ons hadden het gewicht in karaat op het kaartje staan
(Zelf helemaal niet op het kaartje gezet onder het mom: “Mijn kind is geen karper”)
Ik ben nu helemaal geïnspireerd om als ik ooit moeder word op het kaartje te zetten
In maat 56 en 62 voorzien. Nog mt. 74 broekjes en badkleding voor zomer en mt. 86 truien en pyjama’s voor herfst nodig.
Haha, ik heb alle info op de geboortekaartjes staan!
Op mijn eigen geboortekaart staat ook de tijd, mijn lengte en gewicht. Haha, toch leuk om te weten.
Ligt misschien ook aan wat anderen in je omgeving doen, dat je dat volgt zonder er al te veel bij na te denken. Ik krijg eigenlijk bijna nooit een kaartje met gewicht en lengte. Er zijn heel veel baby’s in mijn omgeving geboren de afgelopen jaren en maar één had het. Daarom weet ik het ook nog, het viel op.
Oh ik dus vrijwel altijd. Kras het meteen door ivm de AVG. Grapje. Maar ik denk dat ik in een conservatieve omgeving zit.
425 pond is wel veel ja
Hier is de lengte niet eens gemeten haha.
Doen ze tegenwoordig niet meer.
Ik heb ze zelf opgemeten
Twee weken terug deden ze het nog bij ons. 50 cm was ze bij de geboorte.
Wat maakt de datum uit? En de naam dan, ook niks toch?
Het maakt allemaal niks uit