Sinds kort volg ik het insta-account Onpersoonliijke groei, die zelfcoaches, yoni-influencers en allerlei soorten zichzelf vooral heel serieus nemende spiritualiteiten op de hak neemt.
Daar zag ik een Nienke Thurlings die al dansend haar lichaam probeerde lief te hebben en ik zag een replica van Tien. #zelfliefde
Heb er smakelijk om gelachen.
Ik heb alle munten uit mijn geboortejaar gespaard. En in een bakje bewaard. En die van m’n ex ook. Maar die muntjes heb ik gehouden.
Dit account is echt spot on, bedankt voor de tip. Ik dacht eerst dat de story van Nienke satire was maar daarna kwam de story van Jessie jazzdance, wat vreselijk zeg
Is dat niet dezelfde Nienke waarmee Martine toen een of andere stichting had voor/over vrouwen? Chickstart of zo?
Misschien omschreef ik mijn lachen te sociaal wenselijk.
Uitgelachen, ik heb al die zichzelf veel te serieus nemende zweeffiguren gewoon uitgelachen.
Aan mij niet besteed dat geleuter.
Maar het werd me wel duidelijk dat Tien in al haar gezweef niet uniek is. Er zijn er meer. Bijna angstaanjagend veel.
Ik krijg een immense lachkriebel in mijn buik van dingen als Laifstaail of Business, van die Sjon en Sjanet.
Ik snap ook gewoon niet dat mensen zoals Cynthia, die in mijn ogen toch best wel een succesvolle ondernemer is, zich wenden tot dit type mensen.
Maar om weer even terug te keren naar de mommybloggers (wat Cynthia natuurlijk niet is): ik heb mij echt verbaasd over de spiriwiri-turn van Tien. Het leek altijd zo’n eh… nuchtere dame in de begintijd. Bijzonder dat ze dan houvast zoekt in dit soort gezever.
Ik snap wat je bedoelt, ik vond dat ook en had dit ook niet aan zien komen (en heb er ook niets mee), maar achteraf heeft ze wel verteld dat ze in die tijd helemaal niet goed in haar vel zat en zich helemaal niet goed voelde over zichzelf. Zij heeft die tijd zelf dus blijkbaar heel anders ervaren dan hoe het overkwam op het publiek (of in ieder geval op mij)
Zo heerlijk dat Wouter alleen maar naar zichzelf in de camera kijkt in die “love” instastories van Elise Die man is verliefder op zichzelf dan op haar
Ik heb een tijdje online pt gehad van de mensen die jij noemt en dat zat wel heel goed elkaar. Alles rondom ‘business’ voelt als gebakken lucht en ik snap ook niet helemaal C in ze ziet, maar ze leveren toch blijkbaar iets waar ze wat mee kan
Die story van michelle is een typisch gevalletje heel veel woorden maar precies niks zeggen. Het waren maar 3 dagen off hoezo ga je dat toelichten?
En vooral, waarom post je dan alsnog de foto’s van die dagen. Dan ben je dus alsnog bezig geweest met online zijn.
Armoede-geilheid op vakantie, dat zijn de leukste backpackers ja
Die zal het ook wel weer ergens anders vandaan hebben
Niet echt unieke story’s ofzo
Ja ff lekker de ramptoeristen uithangen toch. Groetjessss
Wie is dit?
Veneta heeft sowieso veel spon bij influenza’s en in tv programma’s enzo, dus hier zal inderdaad wel een gesponsord verhaal uitkomen
Ik vind die stem van Elise echt heel onplezierig om naar te luisteren ( in vlogs ook en voor mijn gevoel is ze de laatste jaren nog raarder aan het arrrwti-cuuu- leerrwwww-en) en ik kan mij echt niet voorstellen hoe dat in een kinderfilm is?!
Komt misschien door al die vitamines.
Ik zag de trailer van de film, en ik heb het idee dat ze minder overdreven articuleert in de film. Dus missch valt t mee.
Misschien als granfluencer. Over allerlei ongemakken van het ouder worden. Verzakkingen, smetplekken en niet meer mogen autorijden.
Kunnen hun kinderen ze terugpakken.