Mommybloggerstopic #8

Stemmen in een kinderfilm zijn over het algemeen ook niet per se plezierige stemmen om naar te luisteren haha

9 likes

Denk aan SpongeBob bijv :joy:

5 likes

Moest meteen aan Martine denken :sweat_smile:

30 likes

Ik moest ook wel lachen om haar laatste storie. Omg wat een tekens met getallen om de datum waarop ze met iemand afgesproken heeft.
Je hebt toch zelf op die datum afgesproken haha.

10 likes

@morange pff ja zo vermoeiend

11 likes nu!!1!1! hEt Is eEn TeKeN :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

7 likes

Die getallenobsessie van Martine zie ik vaker, maar dan bij mensen die ogenschijnlijk iets verder buiten de maatschappij staan.

Confessie: ik volg graag heimelijk mensen op FB die ik fascinerend vind, omdat hun realiteit zo ver afstaat van de mijne. Wat natuurlijk niet betekent dat die van mij juist is. Een van die mensen vormde jaren geleden met anderen een leefcommune, waarbij de overtuiging was dat fysiek voedsel overbodig was. De betreffende persoon ziet werkelijk in elke cijferreeks een teken van bovenaf. Ik bewonder haast de creatieve benadering van data, kosten van boodschappen, duur van telefoongesprekken en al wat meer.
In dat opzicht heeft Martine nog een lange weg af te leggen.

13 likes

wtf

14 likes

Iemand heeft een scriptie geschreven over De juridische positie van kinderen van momfluencers. Op LinkedIn krijgt ze veel bijval. Joanne van Gool on LinkedIn: Scriptie Joanne van Gool | 199 comments

23 likes

Leuk dat ze de scriptie ook online heeft gezet (22 pagina’s viel me mee, moest bij ons een stuk langer helaas). En meeste van haar onderzoeksvragen hebben hier ook op het forum gestaan dus wie weet zit ze hier !?

4 likes

22 pagina’s in 2022

52 likes

Over spirituele Tien gesproken … Kelly begeeft zich nu ook op dit pad en is helemaal into edelstenen en het trekken van kaarten met een boodschap. Het zat al langer in haar maar pas nu durft ze hier open over te zijn en geeft ze zich eraan over. Onlangs ook in haar eentje op retraite geweest waar ze o.a. aan de hand van een moodboard nieuwe inzichten heeft gekregen over haar toekomst. Wat denk je … ze organiseert in maart al haar eerste workshop en vraagt, omdat het nog een pilot is, net geen 50 euries voor maar 2 !!! uurtjes knippen en plakken. Vind het zo pretentieus en schaamteloos om te denken dat je alle kennis en wijsheid in pacht hebt. Haar volgers van de Kelly family club zullen vast in de rij staan om zich hiervoor aan te melden. Waar gaat het heen met deze wereld waarin zoveel mensen en vooral influencers zichzelf zo hoog hebben zitten om coach te worden?

30 likes

Je zou ook mensen kunnen doorverwijzen naar de workshops/retraites of whatever waarbij je zelf aanwezig bent geweest. Maar nee, die centen moeten in je eigen zak belanden natuurlijk!

25 likes

Haha, Kelly Family club!

Maar je hebt helemaal gelijk, net of iedere beautyblogger/mommyblogger nu gaat coachen of workshops gaat geven.

4 likes

Ik zat dus net haar stories te kijken, heb d’r net maar geblokt want ben dat zelfde praatje elke ochtend/dag wel zat :crazy_face::joy:

5 likes

Er komen 10 ‘cursisten’ a 50 euro… Kel harkt ze weer lekker binnen…

3 likes

Ik vind het ergens ook ordinair jatwerk! Het is brutaal en beledigend richting diegene waar je recent als deelnemer bent geweest. De kennis die je daar hebt opgedaan ‘verpatsen’ aan derden. Zit daar eigenlijk ook geen auteursrecht op bij dergelijke cursussen/workshops? Ik zou pissig zijn als ik nu zie dat madam er direct zakelijke gewin uit wil halen.

29 likes

Hou je maar klaar morgen op 22/2/2022

22 likes

Mja eigenlijk is dat toch ook hetzelfde concept als leraren? Je volgt een opleiding en daarna mag je andere mensen hetzelfde leren

1 like

Een (minstens) 4-jarige opleiding volgen vind ik wel van een ander kaliber dan een cursus van een dag

58 likes

Ja oke true

4 likes