Mommybloggerstopic #8

Als je geen planner met plantraining of spitituele manifestatiecoaching geeft hoor je er echt niet meer bij he…

Al snap ik ook wel dat je het een keer zat word om spon te maken voor hello fresh

3 likes

Ik heb het persoonlijk echt gehad met heel het spon-gebeuren, coaching, planners, spirituele crap… ik begrijp dat de bloggers/influencers zichzelf opnieuw willen blijven uitvinden en dat ze van het traditionele vloggen af willen maar het spreekt mij gewoon echt niet meer aan. Ik kon er zo van genieten van een vakantievlog van bijvoorbeeld wil en tien, gewoon 2 vriendinnen die een fijne tijd hebben zonder iets van Anna luisa, hello fresh,… door onze strot te duwen. Misschien ben ik te oud aan het worden dat kan ook

31 likes

Same. Ik kijk eigenlijk ook nooit meer youtube, terwijl ik dat voorheen best met veel plezier deed.

9 likes

Same!

2 likes

Nathalie Vijfhuizen komt erachter dat verbouwen erg duur is en is op zoek naar een “sugardaddy”. Echt wie hou je voor de gek joh

4 likes

Maar wel een nieuwe XC90 gekocht :crazy_face:

3 likes

Haha dat snap ik ook. Ze kreeg toen heel veel gespond geloof ik.
Met dat “wie hou je voor de gek” bedoel ik dat gedeelte over de sugar daddy. Wij weten allemaal dat ze iets anders zoekt haha

5 likes

Toch mooi als influencers er achter komen wat dingen zoal kosten als je het niet gesponsord krijgt. Van auto’s tot aan vakanties of verbouwen. Menig influencer begon met schoenen van de van Haren, make up van Essence een auto van de sloop en sieraden van Primark toen ze zelf nog alles moesten betalen van een normaal salaris en nu maken ze reclame voor kinder rugzakken van 150 euro of snoepreisjes a 1000 euro per nacht. Alsof Anita dat destijds zelf kon betalen met een boodschappenbudget van 80 euro per week. Prima als ze dan weer even met hun neus op de feiten worden gedrukt en achteraan moeten aansluiten in de wachtrij net als ieder ander. Gewoon betalen, gewoon schuiven met dat geld. :rofl:

52 likes

Haha, waar komt deze rant vandaan? Wie heeft zich misdragen?

3 likes

Omg dit had zo moeten zijn. 22 uur geleden en 22 likes. Het is vast een teken van het :sparkles: universum :sparkles: :pray:t2:

26 likes

Zou ze klaar zitten voor de klok om 22:22u om nog een story te posten :rofl::see_no_evil:

12 likes

Jeetje wat een zinnen formuleert Michelle Bollen soms zeg, ik heb er echt 5 minuten over gedaan om deze eerste zin door te komen

26 likes

Ff gecheckt. Vooralsnog geen story te bespeuren. Maarja ze is ook van de 1en en 3en dus misschien wacht ze nu wel tot 22:31 of 22:33

Want ja 3+1=4 :2=2. En 2x3=6. Met haar weet je t maar nooit :thinking:

@Veraanne de eerste zin? Dat is meteen zo’n 95% van de hele tekst, zoals zij het formuleert. Jemig, zelfs mn moeder dr teksten zijn nog beter te begrijpen. Maarja die gebruikt gewoon helemaal geen interpunctie. Misschien dat dat het juist makkelijker maakt en minder afleidend zonder al die komma’s en streepjes :joy:

9 likes

Ja die eerste zin neemt de hele alinea in beslag :grimacing:

3 likes

Maar snap je uiteindelijk wat er staat? Ik heb het geprobeerd maar ik kom niet verder dan de 3e regel :sweat_smile:

1 like

Volgens mij is het ding wat haar helpt “in- en doorslaapmedicatie”. Maar door al die streepjes die zij altijd gebruikt, dacht ik dat midden in die term weer een soort nieuw zinsdeel begon :joy: maar volgens mij is dat het

13 likes

Ja dat idd
En drop je tips voor anderen in de comments. Maar dan met veel meer (onlogische woorden en toevoegingen) opgeschreven :sweat_smile:

4 likes

Ik liep echt vast met die in- en doorslaapmedicatie. Wat een zin!
Wel gevaarlijk als je dan s nachts voor je kinderen uit je bed moet komen en je bent suf van de slaapmedicatie ( staat zelfs in de bijsluiter dat je voorzichtig moet zijn). Maar dit zal bij haar perfecte kinderen en haar perfect huwelijk niet het geval zijn

1 like

Misschien gaat haar man wel gewoon naar de kinderen toe snachts als zij slaapmedicatie neemt?

42 likes

Ze heeft drie kinderen, dat heeft zij ongetwijfeld gewoon goed geregeld (zoals @morange al zegt). Het klinkt nu als kritiek op iets waar je totaal geen mening over hoeft te hebben lijkt me.

9 likes