Ik voel een block aankomen in 3, 2, ……
Nou over dat roken werd door sommigen wel wat minachtend gedaan
De huismus gaat nu ook al een mom you got this academy organiseren, zodat je kan leren hoe je de ideale ouder kunt zijn net zoals een echte influenza
Ze zit zo hoog in mn irritatie maar ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe Rachel de ene na de andere business uit de grond stampt.
Elk huis, van haar eigen to die van haar pa tot de huizen bij het Wylde Pad lijken stuk voor stuk kopieën van elkaar (hoe is het afgelopen met haar interieuropleiding?). En die mom cursus zal vast gebasseerd zijn op de methodiek van how to talk to kids - en toch presteert ze het om dikke business ermee te maken. Bewonderenswaardig hoe ze dat voor elkaar krijgt en hoe kan het dat zoveel mensen hier elke x in trappen?
Dan had ze beter de afgelopen 2 jaren iets omtrent pro-vaccineren in haar stories geplaatst, dat had nog een bijdrage geleverd
Als iedereen nu vrede op aarde manifesteert dan… Oh nee, wacht. Je kunt LOA alleen gebruiken om gratis reisjes en andere spondeals aan te trekken. Jammer.
Ik heb ooit een opmerking geplaatst onder een foto van haar op insta, met commentaar op hoe zij omgaat met haar kinderen. Alsof het volwassenen zijn. Ik kreeg echt de gehele moeder maffia over me heen. I loved it.
Maar dit is toch ook wel wat ‘moeder-maffia’ van jou door dit zo naar haar, openlijk, te reageren? Wat maakt het jou uit hoe ze met haar kinderen omgaat. Dat moet ze zelf weten toch.
Klinkt wel terecht, zou niet weten waarom je kritiek zou hebben op hoe iemand met haar kinderen omgaan tenzij ze worden mishandeld natuurlijk, maar die kinderen hebben t meer dan prima
Zal wel. Ik vind het bijzonder hoe zij haar kinderen profileert online, ik geloof niet dat het geheel oprecht is en dat benoemde ik. Ze had geschreven hoe haar kinderen iets hadden benoemd en dat was geen taal voor kleine kindertjes.
Misschien maakt mij dat ook wel moeder maffia, geen idee. Dat is dan maar zo.
@Bertha geloof jij dat zij oprecht is?
Ja als ze niks plaatsen over zoiets groots is het ook niet goed.
Haha maar mijn dochter van bijna 2,5 heeft ook zulke woorden… Omdat ze ons na praat .
Woordjes zijn 1 ding, natuurlijk, kleintjes praten alles na. Alleen als een klein kind de moeder gaat vertellen over hoe lastig het opvoeden kan zijn en hoe zij denkt over slapen gaan dan klopt er volgens mij iets niet. Ik neem dat met een enorme korrel zout en dat had ik geschreven.
Maar wat zei het kindje dan precies? En hoe oud is ze? Het ligt heel erg aan je opvoeding denk ik.
Ik kan me dit ook nog wel vaag herinneren. Had P niet (volgens een IG post) allemaal levensvragen aan Rachel gesteld waarvan wij dachten: euhhh dit is zo duidelijk niet wat P echt heeft gezegd?
Geen flauw idee ik volg ze niet en iedereen voedt z’n kinderen anders op zolang ze de kinderen geen kwaad doen boeit het me echt niet
@Kaasvlinder @Sproetjes als ik me het goed herinner ging het over een vakantie en slecht slapen, kind had moeder gerustgesteld over dat ze het hartstikke goed deed als moeder oid. Ik heb geen socials meer dus kan t ook niet terugzoeken.
Oke maar waarom stuur je DMs naar iemand die je duidelijk erg irritant vindt?
Jaaaa