Mommybloggerstopic #9

Ja waarom niet

6 likes

Opa en oma zijn langs geweest.

5 likes

Waar hebben ze gezegd dat ze naar Ibiza gaan verhuizen?

2 likes

Nog nergens officieel geloof ik. Maar Elise doet in de vlog heel geheimzinnig over dat ze het huis gaan verkopen en ‘hun dromen achterna gaan’.

3 likes

Bedoel als ze naar Ibiza gaan verhuizen

5 likes

Iets in mij zegt dat ze misschien wel naar de VS willen verhuizen? Ben heeeeel benieuwd.

5 likes

Hebben ze niet eens iets laten vallen over Los Angeles? Zou ik best leuk vinden om te volgen. Leuker dan Ibiza.

6 likes

Precies! En ook handig met W zijn modellenwerk.

5 likes

Vgm heeft zij kappersschool gedaan en afgerond
En hij deed iets met logistiek waar hij na stage mocht blijven werken (Waarom weet ik dit) (oke ja ik weet wel waarom ik kijk graag dit soort net niet vlogs, m’n idool is Sophie Hol)

6 likes

Ze zijn officieel ook al lang getrouwd. Kennelijk willen ze nu nog een keer “trouwen” met wel een feestje.

7 likes

Dan zou new york een iets logischere keuze zijn met zijn werk.

7 likes

Hoe weet je dat zo zeker dan

6 likes

Ja ze hadden al plannen maar toen kwam Corona

5 likes

Of ze hebben toch samen op de bank gezeten en heel onromantisch besloten dat het praktischer is om te trouwen voor ze naar Ibiza/VS verhuizen. En hebben ze samen voor de buitenwereld dit scenario in elkaar gedraaid en de spon geregeld.

Misschien ben ik te cynisch, maar ik kan me niet voorstellen dat Elise hier niets van geweten heeft. Misschien dat het uit de volgende vlog op te maken is. Misschien ook niet. Niets is wat het lijkt in de wereld van de influencer.

7 likes

Ik moet echt een beetje lachen om dit overduidelijk helemaal uitgedachte en gestylde instaperfect aanzoek. Het idee van Wouter die als prins op het witte paard op een wilde hengst komt aan galopperen maar dan in de praktijk een foto van Wouter op een kleine witte pony die door iemand wordt vastgehouden alsof ie een rondje mag ponyrijden op de plaatselijke kermis.

92 likes

Had ik bij rianne Meijer, echt mooie wedding / jurk enzo

4 likes

Ik zet in op verhuizen naar de VS en trouwen omdat dat handig is voor de verblijfsvergunning. Maar dat hij dat aanzoek wel als verrassing geregeld heeft.

7 likes

Ik snap wel waarom ze dit zo doen. Maar prik er wel doorheen.

4 likes

Jip Heldoorn heeft nu ook een TikTok account aangemaakt voor/van haar 5(?) jarig kind waar ze allemaal filmpjes van haar op post😭 #verdienmodel

1 like

Waarom heeft trouwen positieve invloed op visum?

2 likes