Mommybloggerstopic #9

Als hij een visum kan krijgen voor zijn werk kan zij een partnervisum krijgen.

Het is ook de reden dat ik getrouwd ben haha. En geregistreerd partnerschap geldt niet in Amerika.

15 likes

Werkt dat ook zo op een o1 visum? Wist ik niet!

1 like

Nou
 ik zou die outfit van mijn leven niet bewust aandoen wetende dat het voor eeuwig zou worden vastgelegd :sweat_smile:

1 like

Mennn die Sarah Rebecca legt echt alles wat haar kind doet onder een vergrootglas alsof ze iets mankeert wat betreft haar gedrag.

Het is gewoon EEN KIND. Is gewoon NORMAAL.
Echt zielig voor haar dochter dat het zo publiekelijk online wordt gegooid en ze doet bijna alsof het abnormaal is allemaal.

Echt te triest, zo’n medelijden met dat meisje.

31 likes

Damn ik zie nu haar stories en ik word er plaatsvervangend doodmoe van. Wat een krampachtige manier van leven als je elk miniscuul wat je kind doet zo onder de loep legt. En inderdaad ZO raar om te delen. Heeft zij niemand in haar leven waar ze tegenaan kan praten ofzo.

9 likes

Ze hebben het net in hun laatste vlog verteld toevallig :crazy_face:
Tycho is planner bij een transportbedrijf (of iig iets in de logistiek). Daar werkte hij 5 dagen per week en daarna beide dagen van het weekend nog DJ’en. En daarnaast nog een management bedrijf oid. Weet niet precies waarvoor, maar in ieder geval eigen ondernemer. :stuck_out_tongue: Binnenkort gaat hij 2 dagen werken als planner en dan de rest van de dagen verdelen voor zn eigen zaak/DJ, want het was allemaal teveel de afgelopen tijd. Best bizar dat je dit allemaal van iemand weet die je niet eens kent :sweat_smile: Laat staan dat ze dus waarschijnlijk ook alles vertellen over de baby. Echt erg eigenlijk

4 likes

Ze heeft nu een nieuwe video geupload waarin hij reageert op die haatcomments van toen ze met die baby naar het ziekenhuis waren geweest. Heb 'm nog niet gekeken maar 't zal wel weer iets zijn

4 likes

Ja maar ze hebben dus al geregistreerd partnerschap oid. Of zou dit in de VS niet gelijk staan aan huwelijk?

Ik denk dat ze een huwelijk stiekem ook wel heel leuk vinden voor de content, getuige dit spektakel van het aanzoek. Want juridisch zou het in NL dus niets uitmaken (geregistreerd partnerschap of huwelijk is hetzelfde) Op de foto’s zie je ook dat Wout eerst op z’n knie gaat terwijl Elise nog aan tafel zit. En daarna dus die super geposeerde foto dat zij staat.

6 likes

Ik moet zeggen ik kende hen alleen van hun extreme cringe seks Q&A die ze opgenomen hadden een keer en hier gepost was.

Maar keek net een stukje van haar vlog en ze viel me alleszins mee qua randdebiel, ik neem het terug, ze kwam best verstandig over eigenlijk behalve dan de oversharing. Excuses @ die vrouw.

Die jongen vind ik nog steeds wel een halftamme (Thanks @kali zie me het gebruiken)

21 likes

Hij heeft mij een keer benaderd als een soort influencer marketeer voor een samenwerking. Nam het eerst niet serieus, omdat de mail en zo amateuristisch eruit zag
 zo’n slecht gephostopte banner en emial handtekening + spelfouten in de mail.

Later zag ik pas dat hij dus de vriend van Julia was :upside_down_face:

@Zemraluani omg, ik had dit uit mijn geheugen gewist maar die ging op EGF toen rond volgens mij.

9 likes

Haha oeps. Beetje jammer van die spelfouten en amateuristische uitstraling ook :smiling_face_with_tear:

2 likes

Delia skinmaster (is toch meer mommy dan beuty?) heeft ongeveer 758 stories geplaatst met een betoog over iets waar zij niks mee te maken wil hebben? Maar weet iemand ook wat dan?

5 likes

Ik weet niet waarom ik mezelf dit aandeed (en heb niet eens alle stories bekeken) maar het heeft met een retreat en kundalini (iets vanuit yoga is dat) te maken

3 likes

Ik heb me er even doorheen geworsteld en wat ik ervan begrijp: Ze is naar een retreat geweest waar nu van blijkt dat er dingen gebeurde die niet klopte. Volgens mij is dit gerelateerd aan het geloof. Dus rituelen die daar niet mee samengaan. Zij heeft die retreat dus aangeprezen op Instagram en daar vallen mensen nu over. Ze zegt dat op het moment dat zij die retreat volgde, alles wel ‘juist’ ging.
En dan is er inderdaad nog die vorm van yoga (wat tegen het geloof staat) van hierboven die ene Yasmin (oid) toepast waar Delia contact mee heeft gehad. Maar ook hierbij zegt ze dat ze dit niet wist. Ze had volgens zichzelf betere research moeten doen

1 like

@MMD Ik heb het ook bekeken en idd kennelijk is er ophef ontstaan. Ze geeft weinig context waar dat is geopenbaard maar ze is niet blij met de “hoe”. Ze verwijst ook naar 2 personen die hierbij betrokken zijn zonder hun namen te noemen. Behalve die Yasmin dus, die ze overigens niet heeft gesproken nog. Had logischer geleken om dat wel eerst te doen want ze gaat al in op de scenario’s “wat als Yasmin niks met onze input doet” etc maar dan denk ik. Had haar ff gebeld eerst dan was dit (misverstand?) uit de wereld geholpen nu?

4 likes

In heel veel landen wordt een geregistreerd partnerschap niet erkend, dus wellicht in de VS ook niet.

2 likes

Afgeserveerd ??

10 likes

“We zijn totaal afgeserveerd, maar wat was het leuk!”

Klinkt als de beschrijving van hun kanaal.

53 likes

Ik kom ook uit die regio, maar wat ze waarschijnlijk bedoelde te zeggen is ‘totaal afgedraaid’, wat betekent uitgeput, afgepeigerd. Afgeserveerd is dat je er niet meer toe doet, zeg maar.

13 likes

Volgens mij is Wouter heel bang voor paarden. Daar hebben ze het in de vlog weleens over gehad. Dus dan snap ik zijn houding en het extra helpende handje wel. Ik vind het sowieso heel leuk voor ze en kijk uit naar de over the top wedding!
Maar ik ben één van de weinige hier die de tiger twins & co volgens mij wel leuk vind :grimacing: Juist omdat hun leven zo ver van mijn eigen realiteit afstaat.

15 likes