Mommybloggerstopic #9

Prachtige ring

2 likes

Haha die profielfoto van Wouter op Insta. Lekker in your face :rofl:

Prins op het witte paard! Ik vind wel heel leuk. Dus als mijn vriend dit leest : je mag dit kopiëren. Wel een betere ring aub

Xxx

22 likes

Viel me iets op bij Mamalotje: 5 dagen geleden sponpost met dat het goed gaat en halleluja sponvitaminen etc en vandaag is ineens alles al best een tijdje kut en teveel. Lekker geloofwaardige spon :ok_hand:

6 likes

Hij kon natuurlijk niet op zijn vertrouwde Velo aankomen

41 likes

Eerlijk, hij heeft wel zijn best gedaan! Om mij heen hoor ik ook alleen maar van die slappe verhalen van: ja hij had lekker gekookt en toen vroeg hij mij ten huwelijk. En nog véél vaker: we hadden het er over en toen hadden we zoiets van ja trouwen is wel handig voor juridische dingen. Ben blij dat ik nooit wil trouwen want mijn vriend heeft ook echt de romantiek van een garnaal.

6 likes

Als je vriend niet kan koken misschien, maar dan zou ik sowieso geen ja zeggen.

1 like

was exact mijn huwelijksaanzoek en het was volmaakt :heart:

29 likes

Het verbaasd mij sowieso dat er wat trouwen betreft voornamelijk in de context van romantiek en “wat hebben ze aan” enzo gepraat wordt. Trouwen is de meest significante juridische en financiĂ«le handeling die de meeste mensen in hun leven zullen doen, en toch is daar over het algemeen nul aandacht voor.

14 likes

Dit is echt de enige manier waarop ik het idee van een huwelijk ooit zou accepteren. Alleen als het “moet” als in als het echt administratief handiger is. Romantiek mag van mij in andere dingen zitten :joy:

11 likes

Haha nou sorry hoor. Lekker koken doen we hier thuis gewoon meerdere keren per week voor elkaar. Ik vind dat inderdaad niet heel spannend of bijzonder. Als iemand de was op heeft gehangen en dan met een ring aankomt sta je toch ook gek te kijken? Maar vorige keer had ik hier ook al ruzie met iets wat over trouwen ging, dus blijkbaar ligt dat gevoelig.

10 likes

En aanzoek is hoe dan ook altijd lief en romantisch, want het betekent denk ik dat iemand ontzettend veel van je houdt. Of dat nou tussen de vaat door is of op een wit paard/pony op ibiza, I love it en gun de mensen hun geluk. Dit is niet iets om zuur over te doen imo.

44 likes

Hahaha dat handje van haar op haar borst, zo lekker gestaged.
Maar, zij waren toch al wel (voor de wet) getrouwd of geregistreerd partnerschap? Zei iemand hier ooit eens?

5 likes

Als je samen een huis koopt ga je een geregistreerd partnerschap aan. Dat hebben ze gedaan, dus ze zullen een geregistreerd partnerschap hebben

1 like

Haha ik dacht al: o blijkbaar moet ik nog even officieel scheiden van m’n ex van 3 jaar geleden met wie ik toen een huis had gekocht

7 likes

Heeft ie nou muiltjes aan

8 likes

Oh echt? Ik dacht dat dat zo werkte, my bad

Sorry @MACdonalds haha

6 likes

:flushed:
Dat is niet echt delicaat.
De enkele vlog die ik heb gezien deed mij vermoeden dat ze geen groot snappertje hebben. Is er een trouwe volger die meer weer over de intellectuele vermogens van het stel? :grimacing:

8 likes

Maar hoe gaan Elise en Wouter het op Ibiza overleven zonder de logeerweekendjes bij opa en oma van de tweeling als ze naar Ibiza gaan verhuizen??

Nou ze zijn net verloofd dus volgens mij prima

4 likes