Mommybloggerstopic #9

Dat is niet echt wat er staat, maar ok.

3 likes

Er zit idd een vleugje sarcasme overheen

https://www.instagram.com/p/CiUWgQEqdly/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Omg Elise is weer zwanger

33 likes

Wow niet verwacht omdat ze zo vaaaak uiten dat het zo druk is

4 likes

Zo nou dat wordt het zeiken naar een heel nieuw niveau tillen dus

22 likes

hahaha de zuurheid never disappoints hier

62 likes

Wat leuk voor haar! Snap wel dat ze dan gaan verhuizen, volgens mij had hun huis ook niet heel veel slaapkamers.

6 likes

Oh ik dacht even Elise Joanne…

3 likes

En die elisah van interieur junkie ook

6 likes

Wat leuk voor Elise en Wouter! :raised_hands:t3::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Kan iemand hier de post delen van elise :blush:? Ik ben nieuwsgierig maar heb zelf geen instagram

Ik dacht: ā€˜moet er niet aan denken met 2 verhuizingen en een verbouwing.’ Maar toen bedacht ik mij dat zij natuurlijk alles laten doen. Ik vind het wel leuk! Ik ben benieuwd hoe veel ze gaat filmen van deze zwangerschap. Toen ze in verwachting was van Wolf en Luca heeft ze voornamelijk daarover gevlogd.

4 likes

Dat verklaart de afwezigheid van wijnglazen op al haar Mallorca stories :smile: (don’t ask, het viel me opeens op. Geen Sherlock Holmes uitgehangen). Superleuk voor hen!

5 likes

18 likes

Gvd nou idd ik kan beter op viva gaan meelezen denk ik

8 likes

Het wyldepad van de huismuts staat te koop. Hebben ze daar niet een paar weken geleden nog gezocht naar investeerders?

3 likes

Gaat hierover in Youtubers topic

8 likes

Weet iemand hoeveel weken Elise zwanger is? Ben gewoon benieuwd

4 likes

Lijkt me niet want die insta post is het eerste dat ze erover deelt

4 likes

Ik verwacht niet dat ze dat gaat aangeven of haar uitgerekende datum… Moet ook niet uitmaken toch, je kent haar persoonlijk niet

8 likes