Mommybloggerstopic #9

Kijk nu al uit naar de 2.0 versie hiervan :joy:

Lijkt me trouwens wel spannend als je na een tweeling weer zwanger bent en je bij de echo hoort/ziet of het er 1 of 2 zijn :scream:

29 likes

Ze was trouwens wel echt prachtig zwanger… Ik had met minder maanden en minder babies in mijn buik al een veel grotere plofkop :sweat_smile:

11 likes

Wat leuk voor ze! Misschien was dit ook één van de redenen voor hen om te verhuizen naar een groter huis!

8 likes

Haha ik vond dit zo top

10 likes

Same ja :joy: maar kan misschien liggen aan de hoeveelheid kinder bueno’s

13 likes

Okee ik weet niet of ik dit mag zeggen, anders haal ik het weer weg. Maar ik zie nu net dat Sarah Chronis haar kind ook bloot gebruikt voor een reclame … ik heb het gerapporteerd want dit is niet normaal

2 likes

Komen tot nu toe bijna alleen negatieve reacties op.

2 likes

en een echte Karin

7 likes

Ze heeft het verwijderd…

7 likes

Ja daarom twijfelde ik dus … maar ik dacht: hoe meer mensen rapporteren, des te meer wordt ermee gedaan
Maar aan de andere kant dus precies wat jij nu schrijft… Nouja het is nu gelukkig weggehaald

5 likes

haha ik kijk die zwangerschapsvlog van Elise, nou ze hebben in ieder geval lekker gesekst op Ibiza, ze zegt nog net niet de precieze datum en tijd waarop het kind is verwerkt :joy:

1 like

maar?

14 likes

ik bespreek letterlijk iets wat ze in de vlog zegt? ‘We hadden afgesproken er op Ibiza vol tegenaan te gaan’, vervolgens ‘ja na de verloving waren we natuurlijk heeelemaal in een bubbel, we gingen ervoor’

23 likes

sorry, kinderen komen van de ooievaar natuurlijk

106 likes

Hoezo is dit überhaupt boeiend, we weten toch allemaal hoe kinderen gemaakt worden

17 likes

Behalve als de ouders zeep op het dak smeren!

5 likes

Niet alles wat mogelijk is, is wenselijk.

8 likes

Wat mij vooral stoort is dat ze zo graag wil benoemen dat het de eerste keer meteen raak was.
Bij de tweeling werd dat ook uitgebreid vermeld.
We get it, je bent supervruchtbaar, good for you.

63 likes

Ja alsof dat een prestatie is. Pure luck.

15 likes

Ben je serieus?🫣

4 likes