Mommybloggerstopic #9

Vond t niet zo’n leuke vlog eigenlijk. Ook juist weer heel duidelijk dat het allemaal maar werk is al die merkjes laten zien en samenwerkingen Ipv kijkje in het normale leven ofzo. En inderdaad die vriendin is daar wel heel veel, ook savonds op de bank met Koen ertussen in :joy:

5 likes

Ahh die vriendin is net gescheiden toch. Ik zou het juist heel fijn vinden om zo terecht te kunnen bij een goede vriendin/vriend/stel en vind het ook lief dat Michelle haar opvangt. Genoeg mensen die zouden zeggen ‘ja heel kut voor je maar ik heb ook mn eigen gezin’

14 likes

Ja snap ik wel en is ook heel lief maar kan me ook voorstellen dat dat best veel is. Vakantie mallorca al 24-7 samen, dan is ze bij je dienst en dus doordeweeks samen werken en dan savonds nog op de bank als vriendin

6 likes

Ja om die reden zou ik er zelf ook niet aan moeten denken, maar ik denk dat ik ook veel introverter ben dan Michelle. Ik denk dat zij er wel beter op gaat. Al is het wel een best groot contrast met haar leven toen ze net begon met vloggen en Morris nog een baby was. Toen hadden ze amper een sociaal leven. Heel ander leven (zo lijkt het) dan nu in ieder geval.

2 likes

Haha dat zat ik net ook te kijken vond dat echt vet raar eruit zien.

3 likes

Toen de opmerking hier was geplaatst had SR alleen nog maar fotos van zichzelf geplaatst toen ze weeën had. Inmiddels is er update 1518 van de bevalling inclusief bebe

3 likes

Ik moest wel een beetje gniffelen om de gender reveal bij Delia. Een kledingkast met daarin alleen maar beige tinten🥲.

12 likes

Hahaha gefeliciteerd een beige baby. Lijkt wel een parodie

22 likes

Hoe kan het toch eigenlijk dat mensen nog wegkomen met zo’n enorme over the top gender reveal als het ze allemaal ook zogenaamd niks uitmaakt wat het wordt.

10 likes

Ik had daarom ook geen flauw idee wat nou het geslacht was, tot ik ergens een jurkje dacht te spotten :joy:

8 likes

Ik denk nog steeds dat er meer aan de hand is daar :joy: ook al die woordgrapjes waar ze samen in druk van liggen… ik vond het ook geen leuke vlog dit keer

9 likes

Dat denk ik ook, ik vind de sterke band en het opvangen van een gescheiden vriendin op deze manier best ver gaan. Ik zag dat die vriendin dit weekend een paar dagen in Apeldoorn zat met haar ouders en dat ze daar ook naartoe zijn gekomen.

5 likes

Gezellig toch zon driehoeksverhouding.

8 likes

ja mag toch gewoon, leuk toch

7 likes

Nieuwe schoonfamilie ontmoeten? :crazy_face:

3 likes

Haha ja echt intens. Super lief dat ze haar zo opvangen maar ik krijg er ook een andere vibe van. Zou wat zijn. vraag me af of ze zó ruimdenkend zijn, wij hier iig blijkbaar niet :joy:

9 likes
43 likes

Ook goed dat ze het klasse aspect aanhalen van een beige asthetic in een babykamer.

En nu erg content met onze babykamer waarin wél kleur zit.

10 likes

Ik moet gelijk denken aan het instagram account inspiratie voor je babykamer. Suuuuper inspirerend, elke keer dezelfde kleur beige met dezelfde meubels, hetzelfde vloerkleed en dezelfde accessoires.

14 likes

Doet me denken aan het huis van Manon. Dat is volledig beige :smiling_face_with_tear:

7 likes